Acaba sense acord la mediació per evitar els acomiadaments dels treballadors de Clanser, SA

Els sindicats convoquen una vaga indefinida a partir del 4 de juny i reclamenn a la Generalitat que subrogui tot el personal

La mediació realitzada avui al Departament d’Empresa i Ocupació per la previsió d’acomiadaments dels 25 treballadors de l’empresa Clanser, SA, ha acabat sense acord. L’empresa, que s’ocupa de la neteja de l’edifici del complex educatiu de Tarragona (antiga Laboral), ha explicat que la Generalitat els ha anunciat la intenció de rescindir-los el contracte de neteja amb l’objectiu de cobrir el servei amb personal propi un cop acabi aquest curs escolar, és a dir, el proper mes de juny. Davant d’aquest fet, l’empresa ha assegurat que s’acomiadaran els 25 treballadors d’aquest servei a causa de la davallada de producció. Des de CCOO hem demanat a la Generalitat que s’evitin els acomiadaments dels treballadors fent-se càrrec de la subrogació del personal. No obstant això, i davant la manca d’acord, CCOO i UGT ja han avançat la convocatòria d’una vaga indefinida a partir del proper 4 de juny. ‘Hem demanat la compareixença de l’òrgan corresponent de la Generalitat responsable d’aquest contracte i el que volem és que la Generalitat assumeixi aquests treballadors, que no els deixi desemparats i que si ara la neteja la farà la Generalitat, que subrogui el personal existent’, ha dit Manolo Ruiz, secretari d’Organització d’Activitats Diverses de CCOO.