Els treballadors d’Eserman faran 48 hores de vaga contra la decisió de l’empresa de canviar-los el conveni d’aplicació

Avui han fet una aturada de 4 hores, durant les quals s’han concentrat a les portes de Repsol Química, i la setmana vinent faran una vaga de 48 hores, tal com han acordat en l’assemblea realitzada durant l’aturada d’avui. Aquesta nova vaga començarà dilluns, 14 de maig, a les 6 h, i finalitzarà dimecres, 16 de maig, a les 6 h.

Així, els treballadors del centre de treball d’Eserman, que fa les tasques d’auxiliar per a Repsol Química (el Morell, Tarragona), continuen mobilitzant-se en contra de la decisió de l’empresa, que pretén canviar-los el conveni d’aplicació actual, el Conveni provincial del metall, per un de propi. La plantilla rebutja aquesta opció i reivindica els seus llocs de treball i les seves condicions laborals i salarials, que estan garantides en el Conveni provincial mitjançant una clàusula, garanties que el conveni propi no recull.