Els treballadors d’Eserman, en vaga perquè se’ls apliqui el Conveni provincial del metall

Han convocat aturades de 4 hores els dies 2 i 7 de maig

Els treballadors de l’empresa Eserman, del centre de treball que fa les tasques d’auxiliar per a Repsol Química (el Morell, Tarragona), han convocat dues jornades de 4 hores de vaga per exigir que se’ls continuï aplicant el Conveni provincial del metall de Tarragona, com fins ara, com a garantia del manteniment de l’ocupació i de les seves condicions de treball, ja que l’empresa pretén canviar-los el conveni d’aplicació a un conveni propi, que no recull aquestes garanties.

Les jornades de vaga es faran els dies 2 i 7 de maig, des de les 12 h fins a les 16 h, després que la mediació entre les parts finalitzés sense acord. Els treballadors aprofitaran l’aturada per concentrar-se a les portes de Repsol Química per reivindicar els seus llocs de treball i les seves condicions laborals i salarials, que estan garantides en el conveni provincial, mitjançant una clàusula. Si l’empresa manté les seves intencions no descarten convocar noves mobilitzacions.