Els treballadors d’Ecomed inicien una vaga indefinida i es concentren davant la Delegació d’Hisenda de Tarragona per reclamar que els paguin la nòmina

Atenció als mitjans, avui, a les 13.30 hores, davant d’Hisenda, a Tarragona

Els treballadors de l’empresa Limpiezas Económicas del Mediterráneo, ECOMED, han decidit avui iniciar una vaga indefinida després de comprovar que no els han ingressat les mensualitats endarrerides tal i com s’havia compromès l’empresa. ECOMED compta a Tarragona amb 25 treballadores que s’encarreguen, entre d’altres, de fer la neteja als edificis de la Delegació d’Economia i Hisenda i de la Tresoreria de la Seguretat Social. És per això que avui, i amb motiu de la protesta, es concentraran, a les 13.30 hores, davant la Delegació d’Hisenda a Tarragona.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 26 d’abril de 2012