Desconvocada la vaga a les empreses contractistes de Repsol Química, prevista per al 15 de desembre

S’ha arribat a un acord per al manteniment de tots els llocs de treball

La vaga a les empreses contractistes de Repsol Química, prevista per demà, queda desconvocada després que a l’acte de mediació al Departament de Treball que s’ha fet aquest matí s’hagi arribat a un principi d’acord, segons el qual es mantenen tots els llocs de treball.

Recordem que, amb aquesta vaga, CCOO, UGT i CGT volien exigir a la nova empresa adjudicatària dels treballs de manteniment de les instal•lacions de Repsol Química (la Pobla de Mafumet) que subrogués la totalitat dels treballadors i de les treballadores de les empreses contractistes que fins ara feien aquest servei (MASA, IMTECH, CAB). A partir del dia 16 de desembre el grup NAVEC assumeix la contracta del manteniment de les instal•lacions de Repsol, però ha deixat fora 84 treballadors de les contractes actuals. Per tant, amb aquesta decisió s’estava incomplint la clàusula de subrogació que preveu el Conveni del metall de la província de Tarragona per a aquest tipus d’activitat.