CCOO denuncia pressions als treballadors i treballadores de Leroy Merlin

En el procés d’eleccions sindicals

CCOO vol fer saber a l’opinió pública que la direcció de l’empresa Leroy Merlin al Centre Comercial les Gavarres de Tarragona ha sotmès a fortes pressions els treballadors i les treballadores que s’han presentat a la candidatura de CCOO dins del procés d’eleccions sindicals per escollir els 9 membres del comitè d’empresa.

Ahir, dia 16 de novembre, dia en què es publicaven definitivament les candidatures, els treballadors van posar en coneixement del sindicat que l’empresa va coaccionar descaradament els membres que componen les llistes de CCOO, fins al punt que hi va haver d’intervenir la Inspecció de Treball i Seguretat Social (ITSS), prèvia denúncia d’aquest sindicat. Cal dir, també, que ja el passat divendres, dia 13, CCOO va presentar un escrit a la direcció de l’empresa, en el qual es manifestava aquest descontentament i s’expressava la intenció que si aquestes amenaces continuaven es farien públiques.

Des de la Federació de Comerç, Hostaleria i Turisme de CCOO de Tarragona lamentem l’actitud d’aquesta empresa davant d’un procés d’eleccions sindicals que entenem que ha de ser lliure i democràtic i entenem per què la direcció de l’empresa té tant d’interès en què CCOO no presenti candidatura, ja que els nostres candidats han manifestat públicament que s’han presentat amb voluntat de solucionar els problemes que actualment afecten la plantilla d’aquest centre al Centre Comercial les Gavarres i això és el que l’empresa intenta evitar sigui com sigui.