Notícies de la Unió Intercomarcal de Tarragona

Davant l'èxit de la vaga general i la massiva manifestació ciutadana, CCOO ha alertat que tornarà a convocar més mobilitzacions si patronal i administració no prenen mesures en favor de la seguretat pels treballadors i les treballadores de les empreses del sector petroquímic de Tarragona i per a la ciutadania en general i contra la precarietat laboral en el sector

més informació »

Seguiment gairebé total en la vaga convocada per CCOO i UGT a la petroquímica de Tarragona contra la precarietat laboral i per exigir més seguretat

CCOO fa una crida a participar massivament en la manifestació d'aquesta tarda a Tarragona després de la vaga històrica de la petroquímica.

més informació »

Evolució de la vaga a la petroquímica de Tarragona

Dimecres 19 de febrer de 2020.

més informació »

Seguiment del 100% en la vaga convocada per CCOO i UGT a la petroquímica de Tarragona contra la precarietat laboral i per exigir més seguretat

A les 7 del matí, sense incidències destacables, la vaga ja es pot considerar d'històrica.