Notícies de la Unió Intercomarcal de Tarragona

CCOO de Tarragona organitza una assemblea de salut laboral

Demà dimecres, 25 d'abril, a les 11.30 hores, a l'Aula Magna de la Universitat Rovira i Virgili (URV) a Tarragona, amb presència de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

LA CATALUNYA TREBALLADORA DAVANT DEL 2018

L'any 2017 acaba amb més de 420.000 persones aturades, el 40% de les quals sense cap tipus de prestació. Del total de persones aturades, el 56% són dones. 28.496 joves cerquen feina envà. El 22% de la gent viu sota el llindar de la pobresa. El 12% de les persones amb salari són pobres. En els darrers anys les retribucions han baixat un 7% de mitjana, però les més baixes ho han fet fins a un 22,5%. La bretxa salarial entre dones i homes s'eixampla fins el 22%. Mestrestant, l'economia creix per sobre del 3% però el 57% de la riqueza està en mans del 10% de la población. I l'1% acumula el 21% de la riqueza del país...

més informació »

Assemblees de delegats i delegades sobre la posició de CCOO de Catalunya davant la situació política catalana

Demà dijous, 16 de novembre, a Vic, Lleida i Tortosa.

més informació »

Assemblea de delegats i delegades a Tarragona sobre la posició de CCOO de Catalunya davant la situació política catalana

Demà divendres, 10 de novembre, a les 10.00 hores, als Serveis Territorials del Departament de Cultura a Tarragona (c/ Major, 14).

CCOO de Tarragona | Avís legal | RSS |