Notícies de la Unió Intercomarcal de Tarragona

La plantilla d'IQOXE es mobilitza per exigir el desbloqueig de les negociacions del pacte d'empresa

El comitè d'empresa denuncia que la direcció està intentant allargar les negociacions, sense donar resposta a les propostes de la representació de la plantilla ni presentar cap contraproposta, i en dues ocasions no s'ha presentat a la reunió prevista. Una actitud que aboca la situació al conflicte. El dia 28 faran una concentració i han convocat vaga els dies 11 i 18 de desembre.

CCOO valorem positivament l'acord assolit a l'escorxador Crusvi de Reus

Gràcies a la tasca sindical de CCOO s'ha internalitzat el servei d'especejament, que estava externalitzat a ESEM, i s'ha subrogat la plantilla que prestava aquest servei. Des de principis d'any, gràcies a l'organització sindical, s'han regulat una sèrie de qüestions que no s'estaven aplicant correctament, com ara l'antiguitat, que han suposat millores per a la plantilla.

més informació »

CCOO demanem participar en les meses tècniques que analitzen el funcionament del PLASEQTA

Aquest dimarts ha tingut lloc una reunió a la Delegació del Govern a Tarragona per tractar, entre altres qüestions, l'accident laboral mortal ocorregut a Carburos Metálicos el passat mes de maig i l'anàlisi sobre el funcionament del PLASEQTA (Pla d'Emergència Exterior del Sector Químic de Tarragona), una reunió que havia estat llargament demandada pel sindicat. .CCOO d'Indústria demanem solucions a les administracions implicades i a la patronal i que es posi data a les diferents accions que s'estan duent a terme per poder resoldre la situació quan abans millor, i adverteix que si no s'avança, no descarta obrir altres vies.

Organigrama de la U.I de Tarragona

Organigrama

més informació »

Concentració del col·lectiu de jubilats de BASF per la retallada de beneficis socials

Aquest divendres, 25 d'octubre, el col·lectiu de treballadors i treballadores jubilats de BASF tornarà a concentrar-se per denunciar la retallada de drets i beneficis socials que els ha aplicat de manera unilateral la nova direcció de la companyia. Ho faran coincidint amb l'acte de commemoració dels 50 anys de la implantació de BASF a Tarragona, després que la resposta de l'empresa a les seves peticions hagi estat del tot irrisòria.

més informació »

CCOO dona suport a la mobilització del col·lectiu de jubilats de BASF per la retallada de beneficis socials

La Secció Sindical de CCOO a BASF va fer una assemblea ahir amb el col·lectiu de treballadors i treballadores ja jubilats per recollir les seves reivindicacions, en la qual es van acordar diverses accions per exigir a l'empresa que es mantinguin els seus drets. La primera serà una concentració el proper dilluns, 21 d'octubre, a partir de les 10 hores, a les portes de BASF. També es convocarà una altra concentració el dia 25 d'octubre, coincidint amb l'acte de commemoració del 50 aniversari de BASF a Tarragona.

Mercè Puig, nova secretària general de CCOO de Tarragona

Avui dimarts, 15 d'octubre, s'ha escollit la nova direcció de CCOO de Tarragona, esdevenint Mercè Puig la nova secretària general de CCOO al territori, en substitució de Vicente Moya. Mercè Puig és la primera dona en assolir la secretaria general d'aquest territori.

més informació »

Dos delegats de prevenció d'empreses auxiliars s'incorporen a la coordinadora de seguretat de la parada de Repsol

CCOO d'Indústria valorem molt positivament aquest fet, ja que era una demanda llargament reivindicada pel sindicat, que permetrà coordinar millor les mesures de seguretat  i activitat preventiva de les contractes de Repsol durant l'aturada de l'activitat per a fer tasques de neteja i manteniment de les instal.lacions de la petroquímica.

més informació »

La Coordinadora de CCOO dels Polígons Petroquímics de Tarragona es reuneix en assemblea per decidir les pròximes accions de cara a la parada del mes d'octubre

Reunió feta avui.

Comença el procés de relleu a la Secretaria General de CCOO de Tarragona

Reunió del Consell a l'octubre.

Inici de mobilitzacions a Elix Polymers

A la Canonja (Tarragonès).

més informació »

CCOO exigim a patronal i administracions un increment de la prevenció i la seguretat al polígon petroquímic de Tarragona

CCOO hem analitzat en roda de premsa els darrers accidents laborals que s'han produït al sector químic de la província de Tarragona, un dels quals va ser mortal, i exigim a la patronal AEQT i a les administracions pertinents que es revisin els protocols de seguretat existents per garantir la seva efectivitat i evitar nous accidents.

més informació »

CCOO i UGT exigeixen la retirada de les sancions imposades al Comitè d'Empresa de BIC Iberia

Aquest dimecres, 17 de juliol, han convocat una mobilització en defensa del Comitè d'Empresa de BIC Iberia, als membres del qual se'ls ha obert una sanció de sou i feina durant 28 dies per part de la direcció de l'empresa.

CCOO de Tarragona inicia el procés de relleu a la Secretaria General

Vicente Moya, treballador de l'empresa BASF, i actual secretari general de CCOO de Tarragona, ha estat afectat per un pla de reestructuració que suposa la finalització de la seva relació contractual amb l'empresa. La situació laboral resultant del pla no és compatible amb l'exercici de la Secretaria General, d'acord amb la normativa interna del sindicat, motiu pel qual Vicente Moya ha anunciat que properament presentarà la seva renúncia voluntària a aquesta funció.

més informació »

CCOO participarà a la cinquena sessió de treball de l'Agenda Urbana de Catalunya, dilluns a Tarragona

Dilluns, 1 de juliol, al Campus Catalunya de la Universitat Rovira i Virgili (URV).