Notícies de la Unió Intercomarcal de Tarragona

El 17 de maig se celebra el Dia Mundial contra la LGTBIfòbia

Aquest 17 de maig del 2017, Dia Mundial contra la LGTBIfòbia, des de CCOO ens manifestem fermament contra la discriminació i totes les situacions d'odi que moltes persones pateixen encara al nostre país i arreu del món pel simple fet de voler viure estimant-se lliurement, amb respecte, amb drets i amb igualtats legals en tots els aspectes de la seva vida...

més informació »

Nova acció informativa de la campanya sindical per exigir unes condicions laborals dignes a les auxiliars de les nuclears

Entre les 6.30 i les 8.30 h, als accessos d'entrada a les centrals nuclears d'Ascó i Vandellòs, es repartiran fulls volants informatius amb les reivindicacions que s'estan plantejant davant la precarització de les condicions de treball que s'ha produït en els darrers anys.

S'arriba a un principi d'acord sobre l'ERO de BIC Graphic

CCOO valora la mobilització dels treballadors i treballadores de BIC Graphic, sense la qual no s'hauria aconseguit aquest acord, que ha permès reduir el nombre de persones afectades fins a 120 i preveu mesures no traumàtiques, mitjançant criteris de voluntarietat i prejubilacions.

Nova jornada de vaga a BIC Graphic contra l'ERO

El comitè d'empresa, que manté la mobilització de la plantilla davant l'actitud immobilista de l'empresa en les negociacions, que en aquests moments estan encallades, ja que les posicions entre les parts segueixen allunyades. La direcció de BIC Graphic no atén les peticions del comitè perquè retiri l'expedient i s'assegui a negociar mesures alternatives als acomiadaments.

Desconvocada la jornada de vaga contra l'ERO a Bic Graphic

La jornada de vaga prevista per demà dijous, 4 de maig, ha quedat suspesa a l'espera de com avança la reunió prevista també per demà entre la direcció de l'empresa i el comitè de BIC Graphic, per abordar l'ERO que ha presentat l'empresa per acomiadar 136 treballadors i treballadores de la planta de Tarragona.

8 d'Abril, dia de salut laboral

El dia 26 d'abril, CCOO de Tarragona vam celebrar la nostra anual jornada de salut laboral. La jornada es va fer durant un matí sencer amb diverses intervencions i amb la presència de Javier Pacheco, actual secretari general de CCOO de Catalunya, i Vicente Moya, actual secretari general de CCOO Tarragona...

Convocada vaga a BIC Graphic contra l'ERO

La vaga està prevista els dies 2, 4, 10 i 17 de maig. Amb aquesta convocatòria, els treballadors i treballadores exigeixen a l'empresa que retiri l'expedient i s'assegui a negociar un pla de viabilitat amb el comitè d'empresa que garanteixi mesures no traumàtiques.

més informació »

CCOO està coordinant una campanya sindical per exigir unes condicions laborals dignes a les auxiliars de les nuclears

Davant la precarització de les condicions de treball que s'han donat en els darrers anys, CCOO està impulsant aquesta campanya sindical per dir prou a la precarietat i per exigir a les empreses que assumeixin les seves responsabilitats per garantir els criteris de qualitat i seguretat que requereixen aquest tipus d'instal·lacions. Divendres 28 d'abril es farà una acció informativa a les portes de les centrals nuclears d'Ascó i Vandellòs,on es repartiran octavetes amb les reivindicacions que s'estan plantejant.

més informació »

CCOO organitza a Tarragona una jornada de salut laboral

Demà dimecres, 26 d'abril, a la Facultat de Ciències Jurídiques de la URV, amb assistència de Javier Pacheco, secretari general del sindicat.

Organigrama de la UI de Tarragona

Organigrama del nou secretariat de la UI de CCOO de Tarragona

més informació »

CCOO d'Indústria rebutja l'ERO presentat per BIC Graphic, que pretén acomiadar el 36% de la plantilla

CCOO d'Indústria de Catalunya rebutja l'ERO d'extinció de contractes que ha presentat la direcció de BIC Graphic, amb el qual pretén acomiadar 136 treballadors i treballadores de la planta que té a Tarragona, i insta la direcció de l'empresa a retirar l'expedient i a asseure's a negociar un pla de viabilitat amb la representació dels treballadors i treballadores que garanteixi mesures no traumàtiques per a la plantilla.

més informació »

Jornada de Salut Laboral.

La Unió Intercomarcal de CCOO de Tarragona, amb motiu del Dia Internacional de la Salut Laboral, hem organitzat una assemblea de delegats/es i comitès d'empresa, a la qual et convoquem, per al proper dia 26 d'abril a les 11.00 hores a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències Jurídiques de Tarragona (Av. Catalunya, 35). Aquest any, el tema que tractarem en el marc de la salut laboral al territori és la campanya sindical CÀNCER ZERO A LA FEINA...

Reunió amb l' Hospital Sant Joan de Reus

El passat dia 10 d'abril és va reunir la secció sindical de l'hospital Sant Joan de Reus amb el Vicente Moya, actual secretari general de CCOO Tarragona, i el Ferran Güell, actual secretari general de sanitat de Tarragona...

Xerrada sobre la Reforma Laboral

El dia 7 d'abril es va celebrar una xerrada sobre la Reforma Laboral ala que van assistir-hi el Vicente Moya, actual secretari general, i el Manuel León, actual responsable d' acció sindical...

Vaga al sector d'escorxadors d'aus i conills els dies 11 i 12 d'abril

Davant el bloqueig de les negociacions del conveni sectorial per part de la patronal.

7é Congrés de l' Unió Intercomarcal de CCOO Tarragona

El passat dia 23 de març de 2017 es va celebrar a Tarragona el 7è Congrés de la Unió Intercomarcal de CCOO de Tarragona, on es va escollir un nou secretari general i una nova Comissió Executiva. Qui agafa el relleu és Vicente Moya, exsecretari general de CCOO d'Indústria de Tarragona, i nou secretari general de la Unió Intercomarcal: la votació va prosperar per unanimitat.

Setè congrés de CCOO de Tarragona

Demà dijous, 23 de març, a les 9.30 hores, al Campus Catalunya de la Universitat Rovira i Virgili (URV), a Tarragona.

més informació »

CCOO d'Indústria valora positivament l'anunci de Covestro i Ercros sobre la continuïtat de les plantes de Tarragona

CCOO d'Indústria de Catalunya valorem molt positivament les decisions empresarials de Covestro, de mantenir l'activitat de la planta de MDI de Vila-seva, i d'Ercros, de mantenir la producció de clor, ja que impliquen el manteniment d'un nombre important de llocs de treball tant al polígon químic de Tarragona com al poble de Flix.

Dia Internacional de la Dona

Aqui pots trobar el recull d'actes previstos pel Dia Internacional de la Dona que organitzem a Tarragona i a Reus

més informació »

CCOO denuncia la situació del Centre Penitenciari Mas d'Enric del Catllar (Tarragona)

Concentració conjunta demà dijous, 16 de febrer, a les 15.30 hores.

José Manuel Martín és el nou secretari general de CCOO d'Indústria de Tarragona

Un total de 110 delegats i delegades van participar en el 2n congrés de CCOO d'Indústria de Tarragona, celebrat el dia 10 de febrer a la Riera de Gaià, i van aprovar per unanimitat la nova direcció, que encapçala Martín, així com el Pla d'acció i l'Informe balanç.

Ja pots consultar els documents del 7è Congés de la UI de Tarragona

Ja pots consultar el balanç.

Ja pots consultar els documents del 7è Congrés de la UI de Tarragona

Documents 7è Congrés UI de Tarragona.

més informació »

CCOO guanya amb majoria absoluta les eleccions sindicals de Fragadís de Tarragona

La distribuïdora de SPAR a Tarragona compta amb una plantilla de 913 treballadores i treballadors en les seves 103 botigues, oficines i magatzem.

CCOO desconvoca la vaga indefinida a Ambulàncies Ponent

Acte de conciliació.

CCOO convoca vaga indefinida a Ambulàncies Ponent

Des del dimarts 27 de desembre del 2016.

més informació »

CCOO de Catalunya lamenta la mort d'una dona a la Pobla de Mafumet a causa de la violència masclista i recorda el seu ferm compromís per a la seva erradicació

CCOO de Catalunya condemna l'assassinat masclista d'una dona a la Pobla de Mafumet, i novament expressa el seu rebuig a una violència que encara avui s'exerceix vers les dones només pel fet de ser dones.

CCOO de Tarragona | Avís legal | RSS |