Notícies de la Unió Intercomarcal de Tarragona

La Coordinadora de CCOO dels Polígons Petroquímics de Tarragona es reuneix en assemblea per decidir les pròximes accions de cara a la parada del mes d'octubre

Reunió feta avui.

Comença el procés de relleu a la Secretaria General de CCOO de Tarragona

Reunió del Consell a l'octubre.

Inici de mobilitzacions a Elix Polymers

A la Canonja (Tarragonès).

més informació »

CCOO exigim a patronal i administracions un increment de la prevenció i la seguretat al polígon petroquímic de Tarragona

CCOO hem analitzat en roda de premsa els darrers accidents laborals que s'han produït al sector químic de la província de Tarragona, un dels quals va ser mortal, i exigim a la patronal AEQT i a les administracions pertinents que es revisin els protocols de seguretat existents per garantir la seva efectivitat i evitar nous accidents.

més informació »

CCOO i UGT exigeixen la retirada de les sancions imposades al Comitè d'Empresa de BIC Iberia

Aquest dimecres, 17 de juliol, han convocat una mobilització en defensa del Comitè d'Empresa de BIC Iberia, als membres del qual se'ls ha obert una sanció de sou i feina durant 28 dies per part de la direcció de l'empresa.

CCOO de Tarragona inicia el procés de relleu a la Secretaria General

Vicente Moya, treballador de l'empresa BASF, i actual secretari general de CCOO de Tarragona, ha estat afectat per un pla de reestructuració que suposa la finalització de la seva relació contractual amb l'empresa. La situació laboral resultant del pla no és compatible amb l'exercici de la Secretaria General, d'acord amb la normativa interna del sindicat, motiu pel qual Vicente Moya ha anunciat que properament presentarà la seva renúncia voluntària a aquesta funció.

més informació »

CCOO participarà a la cinquena sessió de treball de l'Agenda Urbana de Catalunya, dilluns a Tarragona

Dilluns, 1 de juliol, al Campus Catalunya de la Universitat Rovira i Virgili (URV).

més informació »

Els sindicats CCOO d'Indústria i UGT-FICA convoquen a l'AEQT per a una reunió amb caràcter d'urgencia de l'Observatori Sindical de Seguretat

Fuita d'amoníac a la planta de Carburos Metálicos a la Pobla de Mafumet.

més informació »

Marxa climàtica de visita a la fageda del Retaule

Demà dissabte, 1 de juny, a la Sènia.

més informació »

CCOO de Tarragona dona suport a la concentració en defensa de la línia de rodalies entre Salou i Cambrils

Demà dissabte, 6 d'abril, a partir de les 11.30 h, a l'estació de Salou.

més informació »

CCOO presenta a Barcelona i Vilaseca l'estudi i el projecte sobre el consum de fàrmacs entre les cambreres de pisos

Constata que 7 de cada 10 cambreres de pisos consumeixen fàrmacs de manera habitual per pal·liar el dolor muscular.

OBRIM NOU LOCAL!

El nou local, situat al carrer del Bisbe Palau, 27, al municipi de Valls...

Campanya renda

A partir del dia 2 d'abril ....