Serveis

Serveis sindicals

Assessorament laboral

Pots assessorar-te sobre qualsevol dubte que tinguis relacionat amb el món laboral tant individualment com col·lectivament (nòmines, liquidacions, calendari laboral, permisos, excedències, baixes...). També tinformarem de tot allò que vulguis saber del teu conveni, salari, liquidació, contracte, quitança, negociació col·lectiva, jornada, horari i altres matèries.

Si ets afiliat o afiliada, la consulta és gratuïta. També t’ajudem a fer la declaració de la renda.

Pots concertar cita trucant als telèfons del sindicat a la teva comarca.

Gabinet Jurídic

Si el que necessites és assessorament jurídic o necessites l'assistència d'un professional, advocat o economista, el nostre Gabinet Tècnic Jurídic de Catalunya disposa de més de 50 professionals, de contrastada experiència, especialitzats en totes les branques del dret, especialment en dret laboral, en Seguretat Social i en el contenciós-administratiu. Tots els afiliats rebran bonificacions depenent de la seva antiguitat. Per als afiliats amb 10 anys d'antiguitat, el servei és totalment gratuït.

Més informació i taula d’honoraris a www.ccoo.cat/gtj

Formació Contínua

Si el que vols és rebre formació contínua, informa't a través de la Fundació Paco Puerto

Formació sindical

Escola de Formació Sindical

Els delegats i delegades de CCOO són persones que han volgut adquirir un compromís: ser els representants dels treballadors i treballadores en els centres de treball. A l'Escola de Formació Sindical hi reben una formació útil i rendible que els permetrà millorar la seva tasca i, de retruc, enfortirà la nostra organització.

Més informació sobre formació sindical

Centre d'Informació per a Treballadors Estrangers (CITE)

CITE

Si ets un treballador o treballadora immigrant pots organitzar-te al CITE (Centre d'Informació de Treballadors Estrangers). Aquí rebràs informació dels teus drets legals i et gestionaran permisos de residència, de treball i de nacionalitat.

Activitats del CITE:

- Assessorament en matèria de legislació d'estrangeria i laboral.
- Tramitació de permisos de treball i de residència.
- Participació en diferents àmbits de la nostra societat mitjançant campanyes de sensibilització contra el racisme.

Dona

A CCOO hi trobaràs la Secretaria de la Dona on podràs consultar i rebre assessorament sobre qualsevol qüestió relacionada específicament amb la dona.
Si ens vols donar un cop de mà o necessites informació, truca al 977 22 83 96 o escriu-nos a donatarragona@ccoo.cat.

Més informació sobre la Secretaria de la Dona i cohesió social

Acció Jove

Acció JoveAcció Jove-Joves de CCOO som un grup de joves treballadors i treballadores que veiem en el sindicat l'espai des d'on intentar transformar les condicions de treball i vida del jovent català. Acció Jove de CCOO té com a objectiu organitzar i crear un espai de participació i formació d'aquells i aquelles joves que estan en un procés d'estudis, dels i les que estan aturats i aturades i dels i les que ja treballen (moltes vegades en precari) que tingui un caràcter corresponsable amb la Comissió Obrera Nacional de Catalunya.

A Acció Jove treballem amb el conjunt del món associatiu juvenil per aconseguir l'autonomia i l'emancipació amb drets cívics i socials del jovent català. Som un espai juvenil internacionalista i multiètnic on treballadores i treballadors joves aspirem a guanyar la igualtat per gaudir de la diferència en un planeta habitable. Som solidaris amb la lluita per les llibertats i els drets dels treballadors i les treballadores de països sense llibertats.

Trobaràs més informació a www.ccoo.cat/acciojove

Salut laboral

Pots informar-te sobre els teus drets relacionats amb la salut a la feina i rebre ajuda de com aplicar el marc legislatiu actual a la teva empresa, així com assessorament en relació amb tots els problemes de salut laboral que tinguis tu o els teus companys i companyes.

En aquests moments, s'estan organitzant dos cursos: un Bàsic de formació sindical i un Bàsic de delegats de prevenció, que començaran a l'octubre.
Si tens algun dubte o t'hi vols apuntar, truca al tel. 977 22 83 96 o escriu-nos un correu a slaboraltgn@ccoo.cat.

Sostenibilitat

Des de la Secretaria de Medi Ambient i Mobilitat treballem per a un canvi de model productiu, més sostenible i respectuós amb el nostre entorn i que impulsi una ocupació de qualitat.

T'assessorem a nivell tècnic sobre la gestió ambiental a la teva empresa o sobre qualsevol dubte que tinguis sobre legislació ambiental, plans de mobilitat, certificacions ambientals, bones pràctiques a l'empresa, emissions a l'atmosfera, gestió de residus, estalvi energètic, etc.

Servei lingüístic

El Servei Lingüístic promou l'ús social de la llengua catalana en el món sindical i laboral, mitjançant campanyes de sensibilització, cursos de català i la correcció i traducció de documents. El nostre objectiu és defensar el dret dels treballadors i les treballadores al coneixement i a l'ús del català.

Assegurances

Amb Atlantis Assegurances, en conveni amb CCOO, pots fer-te qualsevol assegurança amb condicions molt avantatjoses per als afiliats i afiliades. Tel. 977 25 24 10 | sll@atlantis-seguros.es

CCOO de Tarragona | Avís legal | RSS |