La FSS-CCOO ofereix 53 cursos gratuïts dirigits a personal dels sectors sanitari i sociosanitari

Adreçat a personal de la sanitat privada, concertada, empreses públiques, fundacions, desocupats i desocupades i persones afectades per ERO o ERTO d’altres sectors. Més de 14.000 places!

Gratuïts, subvencionats per la Fundació Estatal per a la Formació en l’Ocupació (FUNDAE), FYSA i Grup Vèrtex posen a la disposició d’infermeres, metges, llevadores, fisioterapeutes, treballadores socials, educadors socials, terapeutes ocupacionals, tècnics en imatge per al diagnòstic, de laboratori de diagnòstic clínic, de radioteràpia, d’anatomia patològica, tècnics en cures auxiliars d’infermeria, tècnics de farmàcia i parafarmàcia, gerocultors, auxiliars d’ajuda a domicili, zeladors, personal administratiu i auxiliar administratiu, personal de cuina i hostaleria sanitària i sociosanitària… un ampli ventall de cursos:

53 cursos en modalitat de TELEFORMACIÓ, des de casa, per Internet, amb els millors continguts interactius, tutories especialitzades, test d’autocorreció, casos pràctics, proves parcials i finals, amb una durada d’entre 4 i 8 setmanes per curs.

– Diverses edicions de cada curs.

– Possibilitat de realitzar més d’un curs per alumne/a amb un màxim de 3 cursos i 180 hores, en total.

– No es pot fer més d’un curs de manera simultània.

Aquesta àmplia oferta d’activitats permetrà atendre una part important de les necessitats formatives de més de 14.000 treballadors i treballadores dels diferents sectors i de persones en situació de desocupació.

MOLT IMPORTANT: a causa de l’afectació laboral generada per la crisi sanitària de la COVID-19 podran inscriure’s a aquesta oferta formativa les persones de sectors diferents al sanitari que es trobin en situació d’expedient de regulació d’ocupació (ERO o ERTO).

Informació i inscripcions a:

(Clicant a la comunitat autònoma del teu centre de treball -en el cas de persones desocupades, ERO o ERTO de sectors diferents del sanitari, accedir-hi a través de la comunitat autònoma del domicili de la persona interessada.)

Requisits imprescindibles per realitzar la formació:

– Alta en l’empresa, o en situació oficial de desocupació, el dia de l’inici de cada curs.

– Afectat/ada per expedient de regulació d’ocupació (ERO o ERTO), també d’un sector diferent del sanitari, el dia de l’inici del curs.

– Connectar-se les primeres 48 hores després de l’inici del curs.

– Titulació oficial requerida segons l’acreditació, en el cas dels cursos dirigits al personal sanitari.

– Categoria professional adequada segons el curs que s’ha de realitzar per a la resta d’activitats.

– Disponibilitat d’ordinador, connexió a Internet i compte de correu electrònic.

La FSS-CCOO i FYSA continuaran desenvolupant totes les accions necessàries per oferir al conjunt de treballadors i treballadores el màxim d’activitats de formació continuada, de manera gratuïta i/o subvencionada, per col·laborar a aconseguir una millor qualificació, especialització i reciclatge del conjunt del personal que atén la ciutadania en sectors tan estratègics de la societat.

Garantia de qualitat:

• Sol·licitada acreditació a la Comissió de Formació Continuada de les Professions Sanitàries del Sistema Nacional de Salut (per a tots els cursos dirigits al personal sanitari).

• Reconeixement d’interès sanitari i/o d’interès docent sanitari – RIS/*RIDS (per a tots els cursos dirigits al personal no sanitari i d’atenció a la dependència).

LA TEVA FORMACIÓ ÉS EL NOSTRE COMPROMÍS!
AFILIA’T A CCOO!