Declaracions del conseller de Polítiques Digitals i Administració Pública de la Generalitat

CCOO denuncia la falta de respecte del conseller Puigneró envers les persones que treballen a la Generalitat de Catalunya

El conseller de Polítiques Digitals i Administració Pública de la Generalitat, Jordi Puigneró, ha declarat avui, en entrevista radiofònica, sobre les persones que treballen al sector públic: “Allò d'anar a escalfar la cadira i fitxar s'ha acabat” i també “El teletreball equival a un augment de sou”.

CCOO retreu al conseller la falta d’empatia i de respecte. Les treballadores i els treballadors públics estan sostenint els serveis i l’Administració públics fins i tot en les condicions precàries de la crisi sanitària i malgrat les temeràries retallades en sanitat, educació, seguretat, serveis socials i Administració pública que es van patir entre 2011 i 2014 i que mai s’han recuperat.

CCOO recorda a la Generalitat de Catalunya que deu una paga del 2013 i una del 2014 a la seva plantilla, de les quals exigim els pagaments acordats.

El teletreball real durant el confinament està suposant un increment de la jornada mitjana de dues hores diàries. Les treballadores i treballadors estan costejant el material de treball i els consums, i en convivència amb l’atenció a les seves famílies.

Cal corregir aquestes condicions mitjançant una negociació seriosa de les condicions de teletreball al si de la Mesa General de Negociació de la Funció Pública.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 13 de maig de 2020
13/05/2020

CCOO de España   CCOO de Catalunya   Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios