Cursos gratuïts per al 2020

FYSA ofereix més de 14.000 places gratuïtes en 53 cursos dirigits al sector sanitari privat, concertat, farmàcia, investigació biomèdica, acció i intervenció social i dependència

Els cursos estan subvencionats per la Fundació Estatal per a la Formació en l’Ocupació (FUNDAE), Formació i Serveis. Assessoria per a Organitzacions Sindicals (FYSA) i grup Vèrtex posen a la disposició d’infermeres, metges, llevadores, fisioterapeutes, treballadores socials, educadors socials, terapeutes ocupacionals, tècnics en imatge per al diagnòstic, de laboratori de diagnòstic clínic, de radioteràpia, d’anatomia patològica, tècnics en cures auxiliars d’infermeria, tècnics de farmàcia i parafarmàcia, gerocultoras, auxiliars d’ajuda a domicili, zeladors, personal administratiu i auxiliar administratiu, personal de cuina i hostaleria sanitària i sociosanitària, etc., un ampli ventall de cursos:

Es tracta de 32 cursos en modalitat de TELEFORMACIÓ, amb més de 90 edicions, des de casa, per Internet, amb els millors continguts interactius, tutories especialitzades, test d’autocorreció, casos pràctics, proves parcials i finals, amb una durada d’entre 4 i 8 setmanes per curs.

19 cursos en modalitat SEMIPRESENCIAL, en més de 140 edicions, una o dues sessions presencials, en funció del curs, en 30 localitats diferents de 17 comunitats autònomes, entre 4 i 6 setmanes de durada, a través d’Internet, en teleformació, amb tutories especialitzades, test d’autocorreció, casos pràctics, proves parcials i finals.

2 cursos en modalitat exclusivament PRESENCIAL, amb 12 edicions en diverses comunitats autònomes i amb una durada de 20 h, es realitzen en tres úniques sessions.

Diverses edicions de cada curs.
Possibilitat de realitzar més d’un curs per alumne/a amb un màxim de 3 cursos i 180 hores, en total.
No es pot fer més d’un curs de manera simultània.
Aquesta àmplia oferta d’activitats permetrà atendre una part important de les necessitats formatives de més de 14.000 treballadors i treballadores dels diferents sectors i de persones en situació de desocupació.

Inici previst de la formació, primer trimestre del 2020.

Informació i inscripcions a: https://sanidad-formacion.ccoo.es/

(Clica a la comunitat autònoma del teu centre de treball -en el cas de persones desocupades, s’hi pot accedir a través de la comunitat autònoma del domicili de la persona interessada)

Requisits imprescindibles per realitzar la formació:

Alta a l’empresa o en situació oficial de desocupació, el dia de l’inici de cada curs.
Connectar-se o assistir en les primeres 48 hores després de l’inici del curs.
Titulació oficial requerida segons l’acreditació, en el cas dels cursos dirigits al personal sanitari.
Categoria professional adequada segons el curs que es vol realitzar, per a la resta d’activitats.
Disponibilitat d’ordinador, connexió a Internet i compte de correu electrònic, excepte en els cursos en modalitat presencial.

La FSS-CCOO i FYSA continuaran desenvolupant totes les accions necessàries per oferir al conjunt de treballadors i treballadores el màxim d’activitats de formació continuada, de manera gratuïta i/o subvencionada, per a col·laborar a aconseguir una millor qualificació, especialització i reciclatge del conjunt del personal que atén la ciutadania en sectors tan estratègics de la societat.

Garantia de qualitat:
Sol·licitada l’acreditació a la Comissió de Formació Continuada de les Professions Sanitàries del Sistema Nacional de Salut (per a tots els cursos dirigits al personal sanitari).
Reconeixement d’Interès Sanitari i/o d’Interès Docent Sanitari – RIS/*RIDS (per a tots els cursos dirigits al personal no sanitari i d’atenció a la dependència).

LA TEVA FORMACIÓ, EL NOSTRE COMPROMÍS !

AFILIAT A CCOO !