Demà dimecres, 20 de novembre, a partir de les 9.30 hores, a la seu de CCOO a Barcelona

XII Trobada de Tardor de l'Àrea de Previsió Social Complementària de CCOO de Catalunya

Demà dimecres, 20 de novembre, a partir de les 9.30 hores, a la sala 11 del primer pis de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16), es celebrarà la XII Trobada de Tardor per a membres de Comissions de Control de Plans i Fons de Pensions del sistema d’ocupació, organitzada per l’Àrea de Previsió Social Complementària de CCOO de Catalunya.

A la XII Trobada de Tardor s’abordaran temes com els nous models de Plans i Fons de Pensions del sistema d’ocupació, la Revisió Financera Actuarial com a eina fonamental de gestió dins les Comissions de Control i les estratègies d’inversió a curt i mitjà termini tenint en compte la situació internacional actual, amb la presentació del document elaborat pel grup d’inversions de CCOO de Catalunya al respecte. La cloenda (13.30 h) anirà a càrrec de Cristina Torre, secretària d’Acció Sindical de CCOO de Catalunya.

Podeu accedir al programa complet a internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 19 de novembre de 2019

Agenda:
Dimecres, 20 de novembre, de 2019
a partir de les 9.30 hores
Sala 11 CCOO - Via Laietana, 16, 1a planta. BCN
19/11/2019

CCOO de España   CCOO de Catalunya   Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios