Enguany, a l'Escola de Dones de CCOO de Catalunya, reflexionarem sobre la classe i el gènere a partir de la realitat del conjunt de desigualtats existents i la seva interseccionalitat (com la migració, l'edat, la discapacitat, la identitat sexual...)

XIV Escola de Dones de CCOO de Catalunya

Foto El proper 24 d’octubre, CCOO de Catalunya organitza la XIV Escola de Dones a la sala d'actes del Centre Cívic Cotxeres de Sants (carrer de Sants, 79, de Barcelona).
El lema de l’escola d’enguany és "Gènere i classe: interrelació o jerarquia"

Ens preguntarem, amb la finalitat de trobar respostes, possiblement múltiples, com es relacionen la classe i el gènere, el marxisme i el feminisme, el patriarcat i el capitalisme, i si ho fan des d'una posició equitativa o jeràrquica. Volem tenir elements per reflexionar si algun d'aquests conceptes o maneres d'explicar el món i la realitat té més força transformadora que els altres, com els afecta la interseccionalitat i les desigualtats múltiples, i com es relacionen entre elles. Així mateix, tractarem la manera com es retroalimenten el capitalisme i el patriarcat, i com d'implicats estan en el treball assalariat i en la vida de les persones.

Com en edicions anteriors, l'escola té dos espais diferenciats: al matí, és un espai de reflexió i proposta de les dones de CCOO (no us oblideu de fer la inscripció); a la tarda, és un espai obert per al conjunt de l'afiliació o la ciutadania

US HI ESPEREM!

Vegeu programa

veure arxiu