CCOO organitza la jornada “Dret a la salut i model sanitari públic. Recuperar, millorar, avançar”

Demà dimecres, 27 de juny, a partir de les 10.00 hores, a la seu del sindicat a Barcelona, amb la participació d’Alba Vergés, consellera de Salut de la Generalitat de Catalunya

Demà dimecres, 27 de juny, a partir de les 10.00 hores, la Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya organitza la jornada politicosanitària “Dret a la salut i model sanitari públic. Recuperar, millorar, avançar”.

Es farà demà a la sala d’actes de la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa), amb la presentació a càrrec de M. Àngels Rodríguez, responsable de Comunicació de la Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya; la taula rodona (10.20 hores) “Sanitat pública i d’accés universal. Quin model cal i quines inversions són necessàries?”, i treball en grups (12.00 hores). Després de les conclusions (13.00 hores), es farà la cloenda (13.30 hores) amb Alba Vergés, consellera de Salut de la Generalitat de Catalunya; Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, i Ana Rosa Sevillano, secretària general de la Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya.

Podeu veure el programa de la jornada “Dret a la salut i model sanitari públic. Recuperar, millorar, avançar”

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 26 de juny de 2018