CCOO dona suport a les concentracions de treballadors i treballadores del Laboratori Doctores Zaragoza dels dies 20 i 21 de març

Com a conseqüència de l’anunci d’un ERO

El Laboratori Doctores Zaragoza, situat dins l’edifici de la Clínica Delfos, a Barcelona, és una empresa que té en plantilla uns 24 professionals.

El passat 5 de març del 2018, van rebre una informació, de manera indirecta, que la direcció de l’empresa tenia la intenció de finalitzar tots els contractes del laboratori. Moltes de les treballadores han passat gran part de la seva vida laboral en aquesta empresa i es mereixen una explicació.

Tampoc no els han donat cap compromís de pagament del mes en curs ni de la possible indemnització en cas de confirmar-se l’expedient de regulació d’ocupació (ERO). L’única explicació rebuda és que, segons la direcció del Laboratori Doctores Zaragoza, és Delfos qui no paga el deute que té amb ells, i això fa que es vegin obligats al tancament.

Per tot plegat, en defensa dels llocs de treballs i de rebre allò que als treballadors i treballadores els pertoca, CCOO donem suport a les concentracions que tindran lloc els dies 20 i 21 de març del 2018, d’11.00 hores a 17.00 hores, davant del Laboratori Doctores Zaragoza (a l’edifici de la Clínica Delfos a Barcelona, a l’avinguda de Vallcarca, 15, entrada principal).

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 20 de març de 2018