Delegats i Delegades CCOO Comitè Intercentres SEM reclamant Oferta Pública d'Ocupació

CONCENTRACIÓ DEL SEM DAVANT CATSALUT

El passat 10 de maig, a la tarda, els delegats i delegades de CCOO al SEM van acompanyar als professionals del SEM en la seva reivindicació davant les portes del CatSalut.

Els treballadors i treballadores del SEM reclamaven la publicació d’una oferta d’ocupació pública que recollís la totalitat de les places convocades a la darrera convocatòria externa de provisió de llocs de treball, que va ser anul·lada de forma unilateral per la direcció de l’empresa, al·legant que era nul·la de ple dret, basant-se en l’article 70.2 de l’Estatut bàsic de l’empleat públic.

El director del Servei Català de la Salut, el Sr. David Elvira, va acceptar reunir-se amb 2 representants de cada secció sindical presents a l’acte, juntament amb el gerent del SEM.

Durant aquesta reunió els representants vam exposar el desacord amb el número de places reflectides i destinades al personal d’emergències que consten en l’Acord de Govern de 18 d’abril de 2017.
El Sr. Elvira va exposar la seva posició, que va ser la de valorar positivament l’oferta d’aquestes 100 places i no va adquirir cap compromís de dates per les places restants.

CCOO al SEM van sortir molt decebuts de la reunió i valoraran l’organització de noves mobilitzacions amb la finalitat d’aconseguir que s’acompleixin els acords assolits en la signatura del conveni
vigent, entre els quals hi ha la convocatòria de totes aquestes places que va ser un punt innegociable.
12/05/2017

Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya | Avís legal | RSS |

CCOO de España   CCOO de Catalunya   Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios