Carta de salutació de la nova Secretària General de la Federació de Sanitat, Ana Rosa Sevillano Palma.

Benvolgudes companyes i benvolguts companys,

El passat dia 16 de març de 2017 es va celebrar l'XI congrés de la Federació de Sanitat on vaig ser escollida com a Secretària General. Les afiliades i afiliats m'heu atorgat la confiança com a màxima responsable de la Federació de Sanitat de Catalunya, lloc des del que treballaré per a totes i tots vosaltres fins el proper congrés.

Com a organització volem comunicar-vos que, per a qualsevol cosa, com sempre, us podeu dirigir a les delegades i delegats que representen a CCOO en els diferents àmbits de treball.

Des d'ara, estic amb tot el nou equip a la vostra disposició. Els moments són difícils i necessitem una organització forta i útil per encarar els reptes que tenim al davant.

Entre tots i totes farem una Federació més forta i al servei de totes les treballadores i tots els treballadors dels sector. Visca CCOO!

Ana Rosa Sevillana Palma
Secretària General Federació de Sanitat CCOO de Catalunya

Feu clic per veure la carta de salutació de la nova Secretària General de la Federació de Sanitat en format PDF.

24/03/2017

CCOO de España   CCOO de Catalunya   Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios