"No som sanitat de segona" #privadaenlluita

Treballadors i treballadores de Quironsalud comencen una ruta de mobilitzacions a l'Hospital Dexeus en defensa dels seus drets

Foto
Ahir, 8 de febrer, es va realitzar la primera de les concentracions previstes en els centres d’IDC Quironsalud en protesta per les accions de l’empresa envers els treballadors i treballadores.  Aquesta primera mobilització s’ha produït a l’Hospital Dexeus i cada setmana es produirà en un centre sanitari diferent. Agraïm la col·laboració de totes les persones que hi han assistit i desitgem que cada vegada en siguem més.

Recordar que aquestes accions es deriven de les decisions adoptades per la Direcció d’IDC posteriors a la signatura del Conveni, el de major augment salarial des de fa anys, que han deixat a una bona part dels treballadors i treballadores sense augment salarial real, en absorbir complements aconseguits per la lluita sindical i dels treballadors i treballadores.

Amb aquest i altres elements (ja que no ha estat l’única decisió que ha afectat al personal), IDC mostra un menyspreu i  una falta de respecte manifest per als treballadors i treballadores en signar el conveni per després retallar-nos els drets, cosa que és intolerable i totalment incoherent amb la qualitat de la qual els agrada tant parlar i amb l’expansió pel mercat sanitari privat que està realitzant des de fa temps.

Recordem el calendari de mobilitzacions previstes segons les propostes que es van realitzar i acordar amb tots els sindicats del sector:
Dia 15 febrer: Hospital Teknon
Dia 22 febrer: Hospital Quirón
Dia 1 març: Hospital El Pilar

09/02/2017

CCOO de España   CCOO de Catalunya   Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios