Ahir, 21 de novembre de 2016.

IX CONVENI COL·LECTIU DELS ESTABLIMENTS SANITARIS D'HOSPITALIZACIÓ,ASSITEÈNCIA, CONSULTA I LABORATORIS D'ANÀLISIS CLÍNIQUES.

Ahir, 21 de novembre de 2016, vam procedir a la signatura del IX Conveni Col·lectiu sectorial de Sanitat Privada, després d’11 mesos d’intenses negociacions en els que, un cop més les-els companyes-s representants de CCOO han estat protagonistes de la reivindicació, la proposta i la responsabilitat.

El Conveni signat tindrà serà vigent des de l’1 de gener de 2016 fins al 31 de desembre de 2017, moment en el que s’assolirà una pujada salarial del 3% sobre tots els conceptes retributius. Essent l’increment d’aplicació ara del 2,5% d’augment amb caràcter retroactiu des d’agosto de 2016.

S’han introduït millores en el text sobre els permisos retribuïts, tant en els permisos per assumptes propis, com als dies per malaltia de familiars directes i s’ han explicitat algun dels drets d’igualtat.

La federació de Sanitat de CCOO valora positivament l’acord finalment assolit, tenint en compte el context en el que s’ha produït i els esforços que hem realitzat les-els treballadores-s del sector en un escenari de crisis i reformes laborals.

Finalment, informar-vos de que és el nostre objetiu que el Conveni s’apliqui en tots els seus termes en tots els centres de treball on és d’aplicació, i us anunciem que des d’avui le persones que ens representen en el sector ens posarem a treballar en la negociació del Conveni del 2018.

Acta de signatura del IX conveni Col·lectiu dels Establiments Sanitaris d'Hospitalització, Assitència, Consulta i Laboratoris d'Anàlisis Clíniques de Catalunya

Veure la nota informativa en pdf

22/11/2016

CCOO de España   CCOO de Catalunya   Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios