CCOO critica els canvis organitzatius als quiròfans de l’Hospital de la Vall d’Hebron

Aprofitant els mesos d’estiu

La Secció Sindical de CCOO de l’Hospital de la Vall d’Hebron de Barcelona vol denunciar la falta de voluntat negociadora per part de la direcció d’Infermeria a l’hora d’organitzar la plantilla de quiròfans que aniran al nou bloc quirúrgic.

La direcció d’Infermeria vol aprofitar l’obertura d’aquesta nova infraestructura per canviar les condicions de treball dels professionals dels quiròfans.

Vol establir una rotació entre quiròfans que realitzen intervencions diverses menyspreant l’experiència que els professionals han anant adquirint al llarg dels anys i de la formació.

A més, aprofita els mesos d’estiu, quan la majoria de personal és de suplències, per realitzar aquests canvis i convoca la Junta de Personal a menys de dos mesos vista de l’obertura d’aquest bloc quirúrgic (29 d’agost), cosa que no dóna temps material per estudiar la proposta i poder fer modificacions d’acord amb els treballadors.

Per tot això CCOO no vol entrar en el joc de la direcció i manifesta que estarà al costat del treballadors i treballadores en les seves reivindicacions.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 8 de juliol de 2016