Les diplomatures de Fisioteràpia, Podologia i Treball Social s’igualen al grau

Ahir 22 de febrer de 2016.

El Butlletí Oficial de l’Estat (BOE) va publicar ahir 22 de febrer de 2016, la correspondència amb el Marc Espanyol de Qualificacions (MECES) i el Marc Europeu de les Qualificacions (EQF) de les “titulacions pre-Bolonya” de Diplomat en Fisioteràpia , Treball Social i Podologia; totes elles amb el nivell 2 del MECES, grau, i el 6 de l’EQF. Així mateix, al BOE del passat 19 de febrer es van publicar les de Llicenciat en Bioquímica, Biologia i Biotecnologia (nivell 3 del MECES, màster, i el 7 de l’EQF) i les de Diplomat en Teràpia Ocupacional i Diplomat en Òptica i Optometria (Nivell 2 de l’MECES, grau, i el 6 de l’EQF)

Amb això, ja s’haurien publicat la resolució de correspondència de les titulacions més nombroses en els sectors sanitari i sociosanitari. Per facilitar el procediment de sol·licitud de la correspondència individual de cada titulat i titulada, la Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO (FSS -CCOO) ha elaborat videotutorials que et resultaran de gran utilitat a l’hora de formalitzar la sol·licitud al web del Ministeri d’Educació.