Ahir 22 de febrer de 2016.

Les diplomatures de Fisioteràpia, Podologia i Treball Social s'igualen al grau

Foto

El Butlletí Oficial de l'Estat (BOE) va publicar ahir 22 de febrer de 2016, la correspondència amb el Marc Espanyol de Qualificacions (MECES) i el Marc Europeu de les Qualificacions (EQF) de les "titulacions pre-Bolonya" de Diplomat en Fisioteràpia , Treball Social i Podologia; totes elles amb el nivell 2 del MECES, grau, i el 6 de l'EQF. Així mateix, al BOE del passat 19 de febrer es van publicar les de Llicenciat en Bioquímica, Biologia i Biotecnologia (nivell 3 del MECES, màster, i el 7 de l'EQF) i les de Diplomat en Teràpia Ocupacional i Diplomat en Òptica i Optometria (Nivell 2 de l'MECES, grau, i el 6 de l'EQF)

Amb això, ja s'haurien publicat la resolució de correspondència de les titulacions més nombroses en els sectors sanitari i sociosanitari. Per facilitar el procediment de sol·licitud de la correspondència individual de cada titulat i titulada, la Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO (FSS -CCOO) ha elaborat videotutorials que et resultaran de gran utilitat a l'hora de formalitzar la sol·licitud al web del Ministeri d'Educació.

23/02/2016

CCOO de España   CCOO de Catalunya   Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios