I JORNADA MULTIDISCLIPLINAR DE TÉCNICOS SANITARIOS “EL CÁNCER DE MAMA”

Foto

El passat 1 de desembre va tenir lloc a l’ Hospital del Mar de Barcelona, la I Jornada Multidisciplinar de Tècnics Sanitaris en càncer de mama, amb el suport de la Federació de Sanitat de Catalunya i la Unitat de Formació Continuada del Parc de Salut Mar.

L’ organització de l’ acte va estar a càrrec de la Secció Sindical de CCOO del Parc de Salut, amb la idea que les ponències fossin a càrrec dels mateixos professionals del Parc de Salut Mar. Així, els treballadors/dores dels serveis de Radiologia, Medicina Nuclear, Ressonància magnètica, Anatomia Patològica, Farmàcia, Radioteràpia i Documentació Sanitària, van dir la seva.

La Jornada, celebrada a la Sala Marull, amb una capacitat de 187 persones, va ser tot un èxit. La sala estava plena de gom a gom, i a més a més, les ponències van ser molt interessants, precisament, perquè cada professional mostrava el seu treball en la seva àrea específica (una bona manera de saber què és el que fan els teus companys/es).

Donat l’èxit obtingut, la Secció Sindical es planteja preparar altres jornades destinades a tècnics i altres col·lectius professionals.

07/12/2015

Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya | Avís legal | RSS |

CCOO de España   CCOO de Catalunya   Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios