Publicació al BOE de la regulació d'equivalències entre titulacions DUI i Grau d'Infermeria

Foto
CCOO INFORMA: de la publicació al BOE de 2015/11/30 la regulació d'equivalències entre titulacions DUI i Grau d'Infermeria i informa dels passos per fer la tramitació corresponent a través de la seu electrònica del Ministeri d'Educació.

CCOO recorda que la regulació estableix la igualtat de drets acadèmics i professionals entre ambdues titulacions universitàries, així mateix per a l'accés directe a estudis de màster i el reconeixement professional a escala de la Unió Europea. La correspondència evita la realització del cursos de formació
addicionals o curs de grau en establir la correspondència de les dues titulacions al nivell 2 del Marc espanyol de qualificacions (MECES).

El certificat individual per acreditar la correspondència entre les titulacions DUI i el Grau d'Infermeria (correspondència del títol de Diplomat al nivell 2 del MECES) s'obté exclusivament a través de la Seu Electrònica del Ministeri d'Educació a partir de la publicació al BOE del Consell de Ministres, a més, els sol·licitants han de disposar de:

Documentació:
  • DNI electrònic i PIN corresponent.
  • Certificat digital de persona física en vigor associat al DNI electrònic.
  • Fotocòpia completa del títol de diplomat/ada en Infermeria per les dues cares o original.

Enllaços a la seu electrònica del Ministeri d'Educació

General

Secció tràmits i serveis: Gestió de títols: expedició, acreditació, homologació, equivalència,reconeixement i convalidació

Grup Infermeria.
Federació de Sanitat de CCOO.

01/12/2015

CCOO de España   CCOO de Catalunya   Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios