La FSS-CCOO ofereix descomptes a la seva afiliació per obtenir títols oficials de FP gràcies al seu acord amb CESUR

La Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO (FSS-CCOO) continua oferint als seus afiliades i afiliats la possibilitat d'adquirir nous nivells de titulació oficials. En aquest cas, s'ha signat un acord amb el centre de FP CESUR, pertanyent al Grup Coremsa, per a l'obtenció de titulacions relacionades amb el sector sanitari, i amb un descompte del 20%

Antonio Cabrera, FSS-CCOO i Manuel Martin, President CESUR

L'acord ofereix a l'afiliació de CCOO sis titulacions oficials de formació professional, en modalitat en línia, amb sessions presencials obligatòries, d'un cap de setmana cada tres mesos, per facilitar l'accés a la formació reglada de les persones que no disposen del temps necessari per formar-se de manera presencial. Els títols oficials que s'ofereixen són: TS. Anatomia patològica. TS. Laboratori de diagnòstic clínic. TS. Imatge per al diagnòstic. TS. Administració de sistemes informàtics en xarxa. TS. Desenvolupament d'aplicacions multiplataforma. T. Emergències sanitàries. A més del descompte especial del 20%, l'afiliació de la FSS-CCOO té la possibilitat d'optar a pagaments mensuals; s'exigirà com a condició acreditar al llarg de tot el desenvolupament del curs la condició d'afiliat o afiliada a CCOO. Per conèixer la informació completa i accedir a les inscripcions podeu accedir a la següent adreça: http://www.cesurformacion.com/ oferta-ccoo / LA TEVA FORMACIÓ, EL NOSTRE COMPROMÍS. AFILIA'T A CCOO!

26/05/2015

CCOO de España   CCOO de Catalunya   Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios