Les empreses una vegada més, fa recaure sobre els treballadors/es el cost que suposa aplicar el Real Decret 664/97 sobre els risc biològic

Foto
CCOO desde el mes d’agost una vegada activats els procediments sobre l'EBOLA, està exigint l’aplicació integra del RD 664/97 de 12 de maig.
L’article 7.2 d’aquest Real Decret, atorga als treballadors i treballadores exposats a Risc Biològic, a tenir 10 minuts dins la jornada laboral pel rentat de mans i el canvi de l’uniforme més enllà de les mesures estándar que habitualment ja es fan, per tal d’evitar les transmissions de malalties a terceres persones.
També hem exigit la formació teòrica-practica, de manera específica, i alhora exhaustiva, dintre de jornada laboral i per tot el personal desde l'administrativa, portalliteres, tècnics etc...sobre els equips de protecció individual en front del Risc biològic per l’activació de Salut Pública sobre l’Ebola.

COM A RESPOSTA ALS ESCRITS QUE ELS HEM ADREÇAT, ENS DIU QUE ELS TREBALLADORS JA EN TENEN PROU AMB EL QUE TENEN.

CCOO SEGUIREM LLUITANT SOBRE AQUEST TEMA FINS EL FINAL

VEURE LA NOTA EN PDF

10/10/2014

CCOO de España   CCOO de Catalunya   Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios