CCOO ofereix a la seva afiliació cursos de la màxima qualitat per a accedir a places EIR i MIR amb un 20% de descompte

La Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO (FSS-CCOO) ofereix en exclusiva a la seva afiliació la renovació de l’Acord amb el Grup CTO, dirigida a la preparació per accedir a les places de formació sanitària especialitzada de Medicina (MIR) i Infermeria ( EIR) durant el període 2014-2015.

Uns cursos que s’adapten a les circumstàncies personals amb diferents modalitats d’impartició: teleformació, presencial, caps de setmana, etc; i als quals les afiliades i afiliats a CCOO poden accedir amb un descompte d’un 20%. Així mateix, es possibilita la possibilitat del pagament ajornat, sense que això suposi un increment en el cost final; amb material d’alta qualitat i noves edicions de llibres, totalment actualitzats. Per accedir a la informació d’objectius, continguts, metodologia, iINSCRIPCIÓ , de les diferents modalitats pots dirigir-te a les seus de CTO, contactar a la seva web  www.grupocto.es o al telèfon 917824330. Per què t’oferim els cursos amb CTO? Any rere any, els resultats de les persones que es preparen a CTO, acrediten l’alt nivell de formació impartit: • Resultats dels alumnes preparats amb CTO Infermeria en la prova de EIR2014 4 aprovats dels 10 primers 6 aprovats dels 12 primers 10 aprovats dels 20 primers 36 aprovats dels 50 primers • Resultats dels alumnes preparats amb CTO Medicina a la prova de MIR2014Els 6 primers llocs 8 dels 10 millors exàmensagost aprovats dels 10 primers 15 aprovats dels 20 primers 21 aprovats dels 30 primers És imprescindible acreditar l’afiliació a la FSS-CCOO mitjançant la presentació del comprovant de pagament de l’últim rebut de la quota . Per afiliar-se a la Federació, pots contactar amb la seu del sindicat més propera, consulta- punxant aquí.