I Jornada col·loqui sobre el Sistema Nacional de Salut

Privatitzar els serveis públics, Mercantilitzar un dret

8 d’abril de 2014 Sala d’actes de CCOO de Catalunya, Via Laietana, 16, Barcelona

09.00 h – 09.30 h Recepció d’assistents.
09.30 h – 09.45 h Presentació de la jornada a càrrec de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO
de Catalunya.
09.45 h – 11.15 h “Interessos al voltant de la privatització dels serveis sanitaris públics”.
• Agustí Colom, professor d’economia i exsíndic de la Sindicatura de Comptes de Catalunya.
• Pep Martí, vicepresident del Centre d’Anàlisi i Programes Sanitaris (CAPS).
• Joan Gené, cap de llista de la candidatura “Metges i metgesses COMB tu” en les passades eleccions al
Col·legi Oficial de Metges de Barcelona (COMB).
• Carme Borrell, de l’Agència de Salut Pública de Barcelona i la Universitat Pompeu Fabra.

Modera: Joan Canals, responsable de Política Sanitària de CCOO de Catalunya.

11.15 h – 11.30 h Pausa.

11.30 h – 13.00 h “Conseqüències de la privatització dels serveis sanitaris públics”.
• Josep Vallhonesta, portaveu de la Plataforma pel Dret a la Salut (PDS).
• Manel Anoro, president del Fòrum Català d’Atenció Primària (FoCAP).
• Àngels Martínez, de Dempeus per la Salut Pública.
• Carmen Fernández, redactora cap del Diario Médico.

Modera: Carme Navarro, secretària general de la Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya.

13.00 h – 13.15 h Cloenda a càrrec de Raquel de Haro, responsable de l’Àrea de Polítiques Socials i Drets
de Ciutadania de CCOO de Catalunya.

Veure cartell