Sanitat publica els resultats definitius de la prova de formació sanitària especialitzada

Des d'avui, 25 de març, s'exhibeixen en les Delegacions i Subdelegacions de Govern i al web del Ministeri de Sanitat les relacions definitives de resultats de la prova per a l'accés a places de formació especialitzada, celebrada el passat 1 de febrer. Els actes d'assignació de places tindran lloc a partir del 8 d'abril i el termini d'incorporació serà entre el 20 i 21 de maig

Concretament, es poden consultar a l'apartat Situació personal en la convocatòria actual del web del Ministeri de Sanitat. També s'exhibeixen en relació separada, la posició que ocupen dins del seu grup els aspirants que participen pel torn de persones amb discapacitat. El nombre d'ordre que figura en aquestes relacions és el definitivament obtingut per cada aspirant en les proves selectives i el que genera l'ordre de prelació per sol · licitar plaça en els actes d'assignació de places. • Termini de reclamació Les persones interessades poden interposar contra aquesta resolució recurs d'alçada davant la Secretària General de Sanitat i Consum del Ministeri de Sanitat, Serveis Socials i Igualtat, en el termini d' un mes comptat a partir de demà 26 de març . • Actes d'assignació i termini d'incorporació Al web del Ministeri també es pot consultar la informació necessària sobre l'assignació de places : calendari, sol · licitud de plaça tant presencial com telemàtica, llocs, horaris, termini d'incorporació ... Tal com figura en la convocatòria de la prova, els actes d'assignació de places tindran lloc a partir del 8 d'abril i el termini d'incorporació serà entre el 20 i 21 de maig.

25/03/2014

CCOO de España   CCOO de Catalunya   Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios