CCOO prorroga el termini de preinscripció als cursos de formació per obtenir els certificats de professionalitat d'atenció sociosanitària

Foto

Estàs a temps! A causa de l'interès que ha despertat entre l'afiliació de CCOO, en el Sector de la Dependència i l'Ajuda a Domicili, la impartició de formació per obtenir els certificats de professionalitat de 'Atenció sociosanitària a persones en institucions socials "i de" Atenció sociosanitària a persones en el domicili ', la Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO (FSS-CCOO) ha decidit PRORROGAR, sense una data límit, el període d'acceptació de preinscripcions. Recorda que es tracta d'una formació impartida en la modalitat de teleformació i al preu més competitiu del mercat, 400 euros.

Per facilitar la preinscripció, la FSS-CCOO et recorda quins són els requisits necessaris per a realitzar aquesta formació:

• Afiliació a CCOO.
  • Disposar d'ordinador, connexió a Internet i correu electrònic, propis.
  • Complir alguna de les condicions següents, segons el RD 721/2011, de 20 de Maig, amb carácter previ a l'inici del curs :
  • Estar en possessió del títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria o equivalent.
  • Estar en possessió d'un certificat de professionalitat de nivell 2.
  • Estar en possessió d'un certificat de professionalitat de nivell 1 de la mateixa família i àrea professional.
  • Complir el requisit acadèmic d'accés als cicles formatius de grau mitjà o bé haver superat les corresponents proves d'accés regulades per les administracions educatives.
  • Tenir superada la prova d'accés a la Universitat per a majors de 25 anys i / o de 45 anys.
  • Tenir els coneixements formatius o professionals suficients que permetin cursar amb aprofitament la formació ( es poden acreditar mitjançant la realització d'una prova de competències bàsiques en matemàtiques i llengua espanyola , prèviament autoritzada pel Servei Públic d'Ocupació Estatal ).

Aquesta oferta formativa només es realitzarà en el cas de garantir un mínim de 500 persones inscrites, definitivament, entre els dos certificats. L'alumnat no abonarà cap quantitat fins que el Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social publiqui la norma que amplia el desenvolupament de l'Ordre EESS/1897/2013, pel que fa a la metodologia d'Acreditació de centres de formació.    Per ampliar la informació i inscriure't punxar aquí.

03/03/2014

CCOO de España   CCOO de Catalunya   Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios