La Federació de sanitat de CCOO de Catalunya, INFORMA:

El Govern acorda unificar en un sols ens públic de gestió els centres sanitaris de dependència pública de Lleida.
Acord de Govern 25 de febrer de 2014

Això significa que H. Arnau de Vilanova, Atenció Primària i H. Sta. Maria seran una sola empresa (amb l’afegitó de l’Institut de Recerca)
El Govern de Catalunya fa l’encàrrec al CatSalut i marca un termini inferior als sis mesos. Les finalitats que l’Acord de Govern diu que es volen aconseguir, totes elles estupendes, també es poden aconseguir ara millorant la gestió i el tracte que reben els centres i els professionals.

Els professionals han estat “informats” de com es veuran afectats, la qual cosa ha generat un gran enrenou, i força desconfiança i angoixa.

El Govern ha decidit reprendre la fragmentació de l’ICS buscant formules ampul·loses i que siguin de bon vendre, però la finalitat única és allunyar els centres de l’ICS del control econòmic i administratiu.

El sistema sanitari públic no es pot regir per criteris purament economicismes.

La part del sistema sanitari públic on el control econòmic i administratiu és més dificultós s’ha convertit en un basal on cada dia surt algú esquitxat.

El sistema sanitari públic no pot ser utilitzat com a font d’ingressos per finalitats “presumptament” irregulars o il·lícites.

El sistema sanitari públic ha de prioritzar l’equitat i la qualitat en l’atenció que presta a la ciutadania. Perquè la salut és un dret i els ciutadans i ciutadanes ja l’han pagat amb els seus impostos.

NO DEIXAREM QUE ELS VOLTORS ENS IMPEDEIXIN VEURE LA REALITAT

Veure en pdf