Comunicat de la Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya en relació al projecte de reial decret per modificar el pas de diplomat universitari d’infermeria a graduat

Tenim la necessitat d’aclarir a les nostres afiliades/afiliats que de moment únicament hi ha un compromís de modificació del Marc Espanyol de Qualificacions de Educació Superior (MECES).

La Federació de Sanitat de CCOO insistim en la consideració que actualment només hi ha un projecte de decret i recomanem prudència davant de les informacions aparegudes per diferents mitjans de comunicació .

Volem compartir amb vosaltres, afiliades/afiliats, la nostra voluntat de participar i col·laborar en qualsevol negociació que defensi la professió infermera i millori les condicions laborals.

Per qualsevol dubte o aclariment trucar a la Federació de Sanitat, tel. 93 481 28 45 o enviar un correu a: [email protected]

Grup d’infermeria de CCOO

Barcelona, 25 de febrer de 2014