Liderar la sortida de la crisis: compartim bones pràctiques

Intervenció de M. Carme Navarro, secretària general de la Federació de Sanitat de CCOO, a la II Jornada de Comunicació Estratègica

La gestió de valors intangibles com la transparència o la confiança és una estratègia empresarial que impacta en la percepció que es té de l’entitat. En aquesta Jornada, Francesc Corberó, director de comunicació de Nissan Espanya i Portugal, explicarà com han desplegat aquesta estratègia i també compartirem bones pràctiques del sector sanitari. El periodista Martí Saballs, subdirector d’Expansión conduirà una taula d’experiències en la qual hi participaran Joan Antoni Gallego, director general de la Corporació Sanitària Parc Taulí; Jordi Pujol, director general de l’Hospital Plató; Montserrat González Ruiz, responsable de la XHUP i de la Sanitat concertada de la UGT de Catalunya; i Carme Navarro, secretària general de la Federació de Sanitat de CCOO de catalunya

VEURE INTERVENCIÓ DE M. CARME NAVARRO

06/02/2014

CCOO de España   CCOO de Catalunya   Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios