Mesa Sectorial 24 gener: implantació del nou model TIC

CCOO hem manifestat novament el nostre desacord i rebuig a la privatització que suposa el nou model.

La direcció de l’ICS ha informat que hi ha 85 persones afectades, de les quals 37 són fixes i 48 temporals. El personal temporal s’incorporarà a l’empresa que assumeix l’activitat que ara fa l’ICS amb un contracte indefinit, garantint que aquest contracte es mantindrà com a mínim 2 anys. Les condicions salarials seran com a mínim les previstes actualment a les taules salarials de l’ICS, amb 14 pagues.

El personal estatutari fix podrà optar por incorporar-se a l’empresa que assumeix l’activitat; en aquest cas quedarà en situació d’excedència voluntària.

Podeu accedir al document que va presentar la direcció de l’ICS amb informació detallada del procés d’implantació del nou model TIC.

Barcelona, 26 de gener de 2014