PRESCRIPCIÓ DINFERMERIA

Foto  La presentació del projecte de Reial decret pel qual es regula la indicació, l'ús i l'autorització de dispensació de medicaments i productes sanitaris d'ús humà per part d'infermeres i infermers i pel qual s'estableixen els requisits perquè aquests professionals puguin fer la prescripció infermera, en desenvolupament de l'article 77.1 i la disposició addicional dotzena de la Llei de garanties i ús racional de medicaments, s'obre un termini de presentació d'al·legacions que la nostra Confederació ha de presentar abans del 26 de desembre.

Des de la FSS-CCOO sempre ens hem posicionat a favor de la prescripció infermera perquè suposa una millora substancial en la prestació sanitària i en la rapidesa en l'accés al sistema sanitari alhora que possibilita un ús més eficient dels recursos humans i de l'altra costat com una forma d'acabar amb la inseguretat jurídica que en aquests moments tenen aquests professionals.

VEURE LA TOTALITAT DE LA RESOLUCIÓ

09/01/2014

CCOO de España   CCOO de Catalunya   Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios