NOU MODEL TIC A L'ICS

Foto
El dia 16, abans de començar la reunió del Grup de Treball de Mobilitat Voluntària, la direcció de l’ICS ens va informar de l’estat del canvi al nou model de TIC de la Generalitat de Catalunya. Aquest canvi, que afectarà les àrees de microinformàtica, SAU i LAN, no afectarà els serveis informàtics d’explotació de la informació i de desenvolupament.

El ritme del canvi és més lent del que estava previst; per aquesta raó no ens han facilitat més dades fins a avui. El procés de canvi es farà a partir del 2014 de manera esglaonada per minimitzar l’impacte i els riscos. S’iniciarà a Barcelona, seguidament a l’Àrea metropolitana i finalment a la resta del territori; aquest procés durarà entre 1 i 2 anys.

Actualment estan recollint dades per definir les tasques de cada un dels professionals que treballen als serveis d’informàtica, els procediments, les eines... Aquest procés suposarà una renovació tecnològica (d’un material molt envellit) i una homogeneïtat del material.

L’ICS està negociant perquè els treballadors afectats (100 aproximadament) s’incorporin a l'empresa designada per la Generalitat i així no es perdi el coneixement ni el valor afegit d’aquests professionals i conservin la seva feina, encara que sigui en una altra empresa.

També s’està treballant perquè els canvis dels procediments no afectin els treballadors de l’ICS.

Barcelona, 21 d’octubre de 2013

22/10/2013

Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya | Avís legal | RSS |

CCOO de España   CCOO de Catalunya   Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios