Situació dels serveis d’informàtica a l’ICS

Després de la reunió que CCOO va demanar a l’ICS per tractar el tema del servei d’informàtica, la informació en el moment actual és la següent:

El nou model de gestió de les tecnologies de la informació i les comunicacions afecta tot l’àmbit de la Generalitat; per la seva especifitat, l’ICS serà l’últim: el procés d’implantació es farà el 2014, per territoris i de manera progressiva.

En aquests moments ja hi ha part d’aquesta activitat externalitzada; pel que fa a la resta ,que actualment desenvolupa l’ICS, no tota passarà a empreses externes.

La part que segurament quedarà afectada serà la de microinformàtica i SAU; respecte als serveis de desenvolupament i explotació de la informació en principi no estarien afectats, però fins setembre no ens poden donar la planificació detallada de la implantació, ja que l’ICS manifesta que necessita fer una anàlisi de la situació actual, dels serveis necessaris i de la tipologia de llocs de treball.

Per tant, a hores d’ara no sabem encara quins professionals estaran afectats per aquest canvi. Des de CCOO estarem molt pendents d’aquest procés i us informarem de totes les dades i el mapa final per tal de garantir els drets de tots/es els treballadors/es de l’ICS.

Els informàtics de l’ ICS mantenen oberta una web amb informacions:
www.informaticsics.cat