SOCIOSANITARIS – Constitució de la Comissió Negociadora de Centres Sociosanitaris de Catalunya

En el dia d’avui, CCOO i UGT hem estat emplaçats per les patronals per constituir la comissió negociadora d’un nou àmbit de negociació col·lectiva: el sector de les empreses sociosanitàries concertades amb el Servei Català de la Salut.

CCOO i UGT hem acceptat constituir-nos com a comissió negociadora. Un cop constituïda la comissió negociadora hem signat uns acords parcials que consisteixen a aplicar al nou sector la proposta mediadora de l’autoritat laboral; en tot allò no regulat en aquesta proposta mediadora, fins a la finalització de la negociació del nou conveni, serà d’aplicació l’actual Conveni de la XHUP.

Amb aquest acord, CCOO i UGT aconseguim que els centres sociosanitaris no es quedin sense conveni i que es compleixi la voluntat majoritària dels treballadors, els quals en les consultes sobre la proposta mediadora es van manifestar rotundament a favor d’acceptar-la. El resultat de les votacions va ser: 2.270, sí; 388, no.

Barcelona, 4 de juliol de 2013

Veure en PDF