Visita a la MATERNITAT D'ELNA

Benvolguts, benvolgudes,

Des de la Secretaria de la Dona de la Federació de Sanitat estem organitzant, dintre dels actes entorn del 8 de Març, una excursió molt especial. Es tracta d'una visita a la MATERNITAT D'ELNA i al monument en honor als caiguts als camps de refugiats d'ARGELÉS. La història sovint ens porta al mateix temps les històries més cruels i terribles, on queda despullada tota la maldat de què som capaços els éssers humans, i les històries més humanes, amb protagonistes tan generoses que dediquen i arrisquen la pròpia vida ajudant els altres; aquest és un d'aquests casos.

Adjuntem un enllaç d'un vídeo que dura 10 minuts perquè situeu el moment històric :

GASTEU 10 MINUTS, SI US PLAU, SEGUR QUE DESPRÉS DE VEURE EL VÍDEO, US APUNTAREU A LA EXCURSIÓ!!

Intendència:

El dia escollit per anar ha estat el 14 d'abril, dia de la República, diumenge. El viatge serà amb autobús, que  sortirà de Barcelona sobre les 8 del matí. Passarem pel monument de la platja d'Argelés i a les 12h tenim la visita guiada a la Maternitat, després de dinar aprofitarem per visitar el poble d'Elna, que és molt bonic. Com que qui més qui menys tothom anem malament de diners amb tanta retallada, hem pensat que dinaríem de carmanyola, a l'aire lliure (hi ha zona de pícnic). El cost de l'excursió anirà sobre els15 euros per a persones afiliades i 17 per a les no afiliades. La difusió, s'hauria de fer sobretot a delegats i delegades amb les seves famílies, encara que si hi ha persones afiliades molt interessades, també poden venir.

La dificultat més gran és que la nostra gent està dispersa per tot Catalunya. Sobretot serà una mica més difícil la participació dels companys i companyes de Tarragona o Lleida. Primer feu arribar el vostre interès per venir a l'excursió, i després buscarem solucions (us podem buscar lloc a casa dels companys i companyes d'altres zones més properes per dormir la nit anterior, també podem fer escales durant el viatge per recollir a qui calgui). Estem disposades  que les distàncies no siguin un problema insalvable!!

Sense res més per dir-vos, quedem a l'espera de les vostres notícies, ja que la prioritat per posar-nos en marxa és saber quanta gent vol venir. El 22 de març tancarem llista i organitzarem amb el que tinguem.

Quedem molt il·lusionades, esperant els vostres missatges, i esperem també que la iniciativa us agradi.

Salutacions cordials,

Grup de treball

Secretaria de la Dona

15/03/2013