L’1 de novembre s’obre el termini d’inscripció als cursos subvencionats del sector privat i concertat, farmàcia, dependencia

La Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO (FSS-CCOO) informa que des de l’1 de novembre s’obre el termini per a la inscripció als cursos gratuïts 2012 dirigits a professionals de l’àmbit sanitari i sociosanitari privat i concertat, oficines de farmàcia, dependència i / o ajuda a domicili

Any rere any, la FSS-CCOO persegueix cobrir amb la seva oferta de plans formatius la majoria de les necessitats i expectatives formatives del personal d’aquests sectors. Aquest any, tot i que el Govern ha imposat una important reducció de fons (al voltant del 60%), la FSS-CCOO segueix treballant en l’actualització i millora de la formació que promou i imparteix.

Per poder participar és requisit indispensable ser treballador o treballadora en actiu del sector corresponent, a l’inici del curs en què hagi estat seleccionat-per imperatiu de l’Administració-, el que s’ha de justificar presentant una fotocòpia de la capçalera de la nòmina i del document d’identitat (DNI).

També poden participar en aquests cursos aquelles persones que acreditin trobar-se en situació d’atur. Cal destacar que en la convocatòria 2012, l’Administració suprimeix la modalitat d’impartició “a distància”, de manera que, tots els cursos s’impartiran en teleformació.

Per aquest motiu, també serà requisit indispensable disposar d’un ordinador amb accés a internet i un compte de correu electrònic. A partir de l’1 de Novembre es podrà realitzar la inscripció, a través de l’espai de formació del web de la FSS-CCOO:

Només has de prémer sobre la teva comunitat autònoma, i apareixerà la informació completa sobre cada acció formativa.

Complint el compromís de garantia de qualitat de la FSS-CCOO:

• Tots els cursos dirigits al personal sanitari estan acreditats per la Comissió de Formació Contínua del Sistema Nacional de Salut (SNS).

• Els dirigits al personal no sanitari disposen del Reconeixement d’Interès Docent Sanitari (RIDS).

La FSS-CCOO promou aquest pla formatiu a través de subvencions públiques, per això ha de ser especialment curosa amb el tractament que se’ls dóna. El fet que siguin cursos gratuïts per als participants pot portar a abandonaments que no tinguin una justificació. En aquest cas, la FSS-CCOO es reservarà per a properes convocatòries el dret a no admetre alumnes que hagin abandonat algun curs sense la deguda justificació. LA TEVA FORMACIÓ, EL NOSTRE COMPROMÍS