Cursos per a persones afiliades a la Federació de Sanitat

La Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya us ofereix un pla de formació subvencionat per agrair la fidelitat de les persones afiliades. Sempre hem entès que la formació és un objectiu i una necessitat per a la nostra afiliació. Per aquest motiu i amb caràcter extraordinari, hem decidit subvencionar amb fons propis aquest pla formatiu.

CONDICIONS D’INSCRIPCIÓ

• Afilats/ades a la Federació de Sanitat de CCOO, amb més de 6 mesos d’antiguitat i al corrent de pagament, o les persones que s’afiliïn amb una quota semestral de nova afiliació.
  • Pagament de 19 € per curs sol·licitat (la Federació de Sanitat de Catalunya subvenciona la resta del cost del curs).
  • Ordinador amb connexió a Internet. Cal tenir també un compte de correu electrònic.

INSCRIPCIONS a http://www.fysa.es/subvencionadoafiliacion.asp
Inscripcions fins al 15 de novembre de 2012.
Execució del pla fins al 31 de desembre de 2012.

COMPROMÍS DE QUALITAT
Cursos per a professionals sanitaris: acreditats per la Comissió Nacional de Formació Contínua del Sistema Nacional de Salut.
Cursos per a professionals no sanitaris: reconeixement d’interès docent sanitari (RIDS).

Tots els cursos es realitzaran en línia (on line) amb la descàrrega d’arxius en format PDF (no hi haurà manuals en paper) i s’oferiran tutories personalitzades a través dels correu electrònic.
La Federació de Sanitat de CCOO es posarà en contacte amb les persones que han sol·licitat la formació a través de “Formació i Sanitat” (FYSA), un cop comprovat el pagament i les condicions d’afiliació a la branca sanitària (Federació de Sanitat de CCOO) per informar-los de la data del començament de l’edició del curs sol·licitat en què han estat admesos.

HAN D’ABSTENIR-SE de matricular-se en aquest pla les persones que no estiguin afiliades a la Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya, que no estiguin al corrent de pagament o que no tinguin l’antiguitat de 6 mesos.

Les persones afiliades a qualsevol altre sector de CCOO que no siguin de Sanitat podran fer aquestes mateixes activitats a través dels catàleg centralitzat de FYSA, i se’ls aplicaran els descomptes corresponents segons la seva situació. En tot cas, al no estar subvencionats per la Federació de Sanitat, els preus són diferents als d’aquest pla. Per accedir al catàleg centralitzat de FYSA consulta el web http://www.fysa.es/

Vegeu:
cartell personal sanitari.pdf
díptic personal sanitari.pdf
cartell personal no sanitari.pdf
díptic personal no sanitari.pdf

Per qualsevol informació, dubte, consulta o reclamació us podeu posar en contacte mitjançant el correu electrònic [email protected], dimecres de 16 a 18 h, al tel. 93 481 28 45.