CCOO de Catalunya

CCOO elabora un nou informe sobre la salut de les dones

Secretaria de la Dona i Cohesió Social »

CCOO alerta en un informe de que los hogares españoles gastan un 23% más en Salud desde que comenzaron los recortes

Este estudio revisa las cifras presupuestarias del último septenio »

Descomptes en formació online per als afiliats i afiliades

Apunta't als cursos i paga només 25€ per curs! »

La vaga no és delicte

No ens faran callar! »

Ofertes d'ocupació

Coneix els avantatges! »

CCOO com a sindicat majoritari aconsegueix unes millores salarials per als professionals d'ÀPTIMA CENTRE CLÍNIC de Mútua de Terrassa

Es tracta d'unes millores salarials

més informació »

El Govern aprova incorporar nous supòsits d'incapacitat temporal (IT) amb la percepció del 100% de les retribucions per al personal de la Generalitat

Els nous supòsits formen part de l'Acord que CCOO va signar amb l'Administració el passat 16 de juny de 2017.

més informació »

CCOO reclama al govern que compleixi els seus compromisos malgrat els canvis a les conselleries

Des de CCOO de Catalunya suggerim al govern que aprofiti la nova etapa que s'obre per millorar la participació real de les organitzacions socials en temes tan transcendentals com l'escola inclusiva, el decret de menjadors, el desplegament de la renda garantida de ciutadania, el desplegament del Pacte nacional per a la indústria o la governança de la formació per a l'ocupació, la millora de l'atenció a la dependència i la geriatria, el Pacte nacional d'universitats, el Pacte de reforma horària, etc.

més informació »

CCOO valora positivament l'entrada al Parlament de Catalunya d'una moció sobre la situació actual del sector de la dependència i la geriatria

Millora de la qualitat laboral.

més informació »

INFOATUR: Punts d'informació per a persones aturades

Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya | Avís legal | RSS |

CCOO de España   CCOO de Catalunya   Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios