CCOO de Catalunya

Descomptes en formació online per als afiliats i afiliades

Apunta't als cursos i paga només 25€ per curs! »

La vaga no és delicte

No ens faran callar! »

Ofertes d'ocupació

Coneix els avantatges! »

CCOO elabora un nou informe sobre la salut de les dones

Secretaria de la Dona i Cohesió Social »

CCOO alerta en un informe de que los hogares españoles gastan un 23% más en Salud desde que comenzaron los recortes

Este estudio revisa las cifras presupuestarias del último septenio »

CCOO assisteix a la reunió extraordinària d'avui de la Mesa General de Negociació dels Empleats de la Generalitat

A les 16.00 hores, a Via Laietana, 26, Barcelona.

més informació »

CCOO de Catalunya convoca una assemblea de delegats i delegades de l'Àrea Pública

El dijous 28 de setembre, a les 10 del matí, a la seu de CCOO Catalunya, el sindicat ha organitzat una assemblea de delegades i delegades amb el lema 'Recuperem el que ens han arrabassat, #ofensiva CCOO'.

més informació »

CCOO convoca concentració contra la persecució sindical i els acomiadaments de la residència SARquavitae Regina de Barcelona

Demà divendres, 22 de setembre, a les 13.00 hores, al carrer Aribau, 185.

més informació »

Valoració dels compromisos adquirits pel Govern de la Generalitat respecte els empleats públics davant de la celebració del Referèndum de l'1 d'octubre

El Govern de la Generalitat s'ha reunit aquest matí amb CCOO i UGT, com a sol·licitants de la convocatòria del Consell Català de la Funció Pública (CCFP), per donar resposta a la nostra petició de dotar als empleats públics de Catalunya de les garanties jurídiques suficients davant l'1 d'octubre, tant els treballadors de la Generalitat com els de la resta d'administracions públiques de Catalunya.

més informació »

CCOO reclama que el conflicte polític no es traslladi a l'àmbit laboral i exigeix la convocatòria del Consell Català de la Funció Pública

Davant la convocatòria de la Mesa General de Negociació del Personal de la Generalitat per abordar la situació dels empleats i empleades públics en relació amb el referèndum de l'1 d'octubre, CCOO insisteix que cal la convocatòria del Consell Català de la Funció Pública (CCFP) perquè es tracta de l'únic àmbit de representació conjunt de les administracions públiques de Catalunya.

més informació »

INFOATUR: Punts d'informació per a persones aturades

Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya | Avís legal | RSS |

CCOO de España   CCOO de Catalunya   Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios