CCOO de Catalunya

Preguntes freqüents i consultes sobre el coronavirus

Informa-te'n ara! »

Cursos Gratuïts 2020

Informa't »

Adequació de la quota d'afiliació per a les persones que han perdut ingressos pel coronavirus

Informa-te'n »

Diada Nacional de Catalunya 2020

Manifest conjunt »

CURSOS INFERMERIA FAMILIAR I COMUNITÀRIA

Forma't »

CCOO t'ajuda contra la precarietat. Envia'ns un whatsapp al 689 586 414 i t'assessorarem!

T'assessorarem »

CCOO es felicita per l'aprovació del projecte de llei que restableix el complement de productivitat variable per al personal de l'ICS i del SISCAT

La Federació de Sanitat valora molt positivament l'aprovació per unanimitat del Projecte de llei per restablir el complement de productivitat variable del personal estatutari de l'ICS (Institut Català de la Salut), i del personal sanitari del Sistema Sanitari Integral d'Utilització Pública de Catalunya (SISCAT). Aquest complement, conegut per DPO, és una retribució variable que s'abona cada any a l'abril com a reconeixement de l'assoliment dels objectius laborals prèviament fixats, però que no es podia fer efectiu per motius de tramitació parlamentària.

Cursos de formació de CCOO

La Federació de Sanitat ofereix a la nostra afiliació una nova acció formativa més. En aquest cas, es tracta de la promoció 3x2, gràcies a la qual els nostres afiliats i afiliades podran realitzar dos cursos que triïn al preu de 40 € i obtenir un tercer curs del mateix catàleg gratuïtament.

més informació »

El Ministeri de Sanitat es compromet a organitzar un grup de treball per a revisar les funcions de les professions sanitàries

El Ministeri de Sanitat, representat pel seu ministre Salvador Illa, i el director d'Ordenació Professional, Rodrigo Gutiérrez, es va reunir ahir, dia 7 de setembre, amb la Plataforma Nacional de Tècnics Sanitaris C1 i els sindicats CCOO, CSIF i UGT.

més informació »

CCOO de España   CCOO de Catalunya   Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios