Articles i documents de la Secretària General

Carta de salutació de la nova Secretària General de la Federació de Sanitat, Ana Rosa Sevillano Palma.

El passat dia 16 de març de 2017 es va celebrar l'XI congrés de la Federació de Sanitat on vaig ser escollida com a Secretària General. Les afiliades i afiliats m'heu atorgat la confiança com a màxima responsable de la Federació de Sanitat de Catalunya, lloc des del que treballaré per a totes i tots vosaltres fins el proper congrés.

més informació »

¿Consorcios sanitarios para mejorar la sanidad o para destruir el ICS?

Tribuna publicada al Diario Médico

més informació »

Sessió de control parlamentari al Govern

El dia 25 de juny, alguns companys i companyes vam anar a la sessió de control parlamentari al Govern.

més informació »

Intervenció de M.Carme Navarro, secretària general de la Federació de Sanitat de CCOO, a l'Assemblea de delegats i delegades del 18 de febrer de 2014

CCOO com a sindicat sociopolític defensa, ara com sempre, tant els drets laborals com els drets socials de les persones.

més informació »

Intervenció de M. Carme Navarro, secretària general de la Federació de Sanitat de CCOO, a la II Jornada de Comunicació Estratègica

5 de novembre de 2013

CALENDARIS 2014

Des de la Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya us fem arribar els calendaris que hem editat pel proper 2014.

Sindicalisme basat en l'evidencia

Encara hi ha persones que es sorprenen quan diem que estem afiliats a CCOO, sovint es dóna per fet que sent metge, metgessa, infermer o infermera has d'estar afiliat a un sindicat corporatiu. Creiem que el que importa no és que sigui “de metges”, o “d'infermeres”sinó que sigui un sindicat que també defensi als metges i a les infermeres i ens pugui oferir allò que esperem: informació, assessorament legal, capacitat negociadora per millorar les nostres condicions laborals, possibilitat de participar en els temes que ens afecten...., i si ho necessitem, defensa jurídica.

DOCUMENT - Resolució d'adhesió a la vaga general del 14N

Resolució d'adhesió a la VAGA GENERAL del 14N

més informació »

ARTICLE - Carme Navarro, de la Federació de Sanitat de CCOO: 'Bel·ligerància i negociació'

La secretària general de la Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya critica la vaga a la sanitat pública convocada unilateralment pel Sindicat de Metges de Catalunya els dies 15 i 16 de novembre.

més informació »

Les retallades en el pressupost de salut t'afecten!

més informació »

L'actual govern de la Generalitat proposa reduir, encara més, la despesa sanitària

Una de les mesures que està proposant l'actual govern de la Generalitat és reduir, encara més, la despesa pública social en general i la sanitària en particular. Es diu que Espanya i les seves CCAA, Catalunya inclosa, no es poden gastar més en sanitat pública quan l'evidència, accessible en les fonts de dades de la Unió Europea (Eurostat) i de l'Observatori Social d'Espanya, mostra que això no és cert.

Altres notícies »

Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya | Avís legal | RSS |

CCOO de España   CCOO de Catalunya   Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios