Política sanitària

CCOO alerta en un informe de que los hogares españoles gastan un 23% más en Salud desde que comenzaron los recortes

El análisis de presupuestos sanitarios de 2016 realizado por la Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO (FSS-CCOO)

més informació »

CCOO alerta en un informe de múltiples y "graves" consecuencias en el Sistema Nacional de Salud por la política de recortes presupuestarios

La Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO (FSS-CCOO) publica un riguroso informe en el que se analizan las consecuencias de la política de reducción del gasto sanitario.

més informació »

CCOO de Catalunya presenta al·legacions al projecte d'instrucció sobre activitat sanitària privada en centres del sistema sanitari públic (SISCAT)

Document adreçat al Servei Català de la Salut (CatSalut).

CCOO vota novament en contra del Consorci Sanitari de Lleida

El Consell d'Administració de l'Institut Català de la Salut se sotmet a la voluntat del conseller i inicia l'esmicolament de l'empresa pública.

CCOO vota en contra del Consorci Sanitari de Lleida

El Consell de Direcció del Servei Català de la Salut inicia el procés de fragmentació de l'Institut Català de la Salut.

més informació »

Com demanar la devolució de l'euro per recepta?

CCOO de Catalunya informa sobre el procediment per poder demanar la devolució dels diners de l'euro per recepta.

més informació »

CCOO denuncia que el Govern aprofita l'estiu per continuar el procés de dissolució de l'ICS

Manca de transparència a Tarragona.

més informació »

CCOO s'oposa a la derivació de pacients des dels hospitals públics als centres privats

Contra les retallades a la sanitat.

més informació »

Pacte nacional de salut a Catalunya

A finals de maig del 2013 i fruit de la moció aprovada amb consens al Parlament entre els grups polítics, el 28 de febrer, es constituïa la Comissió per elaborar el document de bases del Pacte nacional de salut a Catalunya.

Carta al conseller de Salut

Carta adreçada per CCOO al conseller de Salut per exigir que els centres sanitaris del SISCAT compleixen la legalitat en tot allò que fa referència a l'atenció sanitària que reben els ciutadans i, molt especialment, perquè el Departament de Salut garanteixi que els ciutadans accedeixen en condicions d'igualtat als serveis sanitaris.

Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya | Avís legal | RSS |

CCOO de España   CCOO de Catalunya   Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios