Valoració de la Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO de Catalunya del programa 'Economia en colors' de TV3

CCOO reclama a la televisió pública catalana que respecti la diversitat d'opcions econòmiques que hi ha a Catalunya

Des de la Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO de Catalunya valorem positivament que TV3 vulgui fer un treball pedagògic sobre temes complexos, però que afecten de manera tan directa les persones. La voluntat manifestada pel Sr. Eugeni Sallent de parlar d'economia en clau d'entreteniment sembla d'entrada una opció que podríem compartir. Tanmateix, però, rebutgem de manera clara i contundent l'orientació que se li dóna al programa Economia en colors amb un economista, Xavier Sala i Martín, amb un marcat signe ideològic clarament neoliberal, que sembla ja de referència d'aquest mitjà, que recordem és públic.

Catalunya és un país plural, les visions de l'economia no són úniques, hi ha economistes amb posicions contràries al neoliberalisme i les polítiques d'austeritat, i una televisió pública ha de ser capaç de divulgar i fer pedagogia de la importància de l'economia, tot respectant de manera escrupolosa aquesta diversitat d'opcions econòmiques i que tenen molta relació directa amb la política dels governs i afectacions al món del treball i la vida quotidiana de les persones.

05/10/2015

Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya | Avís legal | RSS |

CCOO de España   CCOO de Catalunya   Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios