Formació

Notícies

La FSS-CCOO signa un acord amb Wellington Learning International per oferir al seu afiliació cursos de terminologia sanitària en llengua anglesa amb grans descomptes

Mitjançant l'acord de col·laboració amb Wellington Learning International podran accedir a cursos d'anglès sanitari específics per a cada categoria professional, tant sanitaris com no sanitaris.

més informació »

La FSS-CCOO i semFYC s'ofereixen tres cursos dirigits a metges de família sobre el maneig extrahospitalari d'emergències

Després de l'èxit de la primera edició del curs de Cures Pal·liatives, amb més de 600 professionals de la Medicina Familiar i Comunitària formats, i dins del l'acord signat entre la Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO (FSS-CCOO) i semFYC.

més informació »

I JORNADA D'INFERMERIA CCOO-PSMAR "EL FUTUR FET PRESENT"

Dimecres, 30 de novembre de 2016. Inscripció gratuita.

més informació »

El Ministeri de Sanitat publica la convocatòria per a l'accés a la formació especialitzada amb 7.772 places

El termini per a la presentació de sol·licituds per a optar a les places, s'iniciarà el proper dia 19 de setembre, i finalitzarà el 28 de setembre, ambdós inclosos.

més informació »

La FSS-CCOO i semFYC ofereixen un curs de cures pal·liatives dirigit a metges de família

Fruit de l'Acord de col·laboració signat entre la Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO (FSS-CCOO), primer sindicat del sector sanitari, i semFYC, societat científica de referència per a la medicina familiar i comunitària.

més informació »

La renovació de l'acord entre la FSS-CCOO i CESUR permet incrementar l'oferta de titulacions de formació professional

La Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO (FSS-CCOO) avança en les ofertes a les seves afiliades i afiliats.

més informació »

La FSS-CCOO premia a la seva afiliació i amplia l'oferta de cursos del Pla de formació subvencionat 2016

La formació per a la seva afiliació continua sent per a la Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO (FSS-CCOO) un objectiu prioritari i una necessitat.

més informació »

I JORNADA MULTIDISCIPLINAR DE TÈCNICS I TÈCNIQUES SANITARIS «EL CÀNCER DE MAMA »

Dimarts 1 de desembre.

més informació »

La FSS-CCOO ofereix descomptes a la seva afiliació per obtenir títols oficials de FP gràcies al seu acord amb CESUR

La Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO (FSS-CCOO) continua oferint als seus afiliades i afiliats la possibilitat d'adquirir nous nivells de titulació oficials.

més informació »

La FSS-CCOO premia la seva afiliació i amplia l'oferta de cursos del Pla de formació subvencionat 2015

La formació per a la seva afiliació continua sent, per a la Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO (FSS-CCOO), un objectiu prioritari i una necessitat.

més informació »

CCOO llança el pla formatiu per a la sanitat pública 2015 amb noves ofertes en el seu catàleg de cursos gratuïts

Inscripcions de l'1 d'abril al 10 de maig

més informació »

La FSS-CCOO organitza una nova edició del Congrés Virtual per als Tècnics en Cures Auxiliar d'Infermeria (TCAI)

Després de l'èxit de participació de la primera edició, amb més de 400 comunicacions presentades, celebrada el juny de 2013.

més informació »

CCOO llança el primer servei d'assessoria sindical en línia sobre formació bonificada i pràctiques a les empreses

CCOO posa en marxa un servei d'assessoria en línia sobre formació a l'empresa, perquè qualsevol treballador o treballadora pugui consultar els seus dubtes o problemes sobre aquesta qüestió d'una manera ràpida i senzilla.

més informació »

Obert el termini d'inscripció als cursos gratuïts per a professionals del sector privat, concertat, farmàcia, dependència i funeràries

Inscripcions fins al 31 de gener del 2015.

més informació »

CCOO llança el pla formatiu per a la Sanitat Pública 2014 amb noves ofertes en el seu catàleg de cursos gratuïts.

A partir d'avui, 5 de maig i fins al proper mes de juny.

més informació »

CCOO ofereix a la seva afiliació cursos de la màxima qualitat per a accedir a places EIR i MIR amb un 20% de descompte

En exclusiu per a afiliats.

més informació »

El Pla subvencionat de Formació per al 2014 ofereix un catàleg de cursos més ampli per premiar la fidelitat de l'afiliació

En aquesta nova edició, ofereix un catàleg més ampli de cursos per a sanitaris i no sanitaris, així com nous avantatges en els terminis i reconeixement de l'antiguitat com afiliada o afiliat.

més informació »

CCOO prorroga el termini de preinscripció als cursos de formació per obtenir els certificats de professionalitat d'atenció sociosanitària

La Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO (FSS-CCOO) ha decidit PRORROGAR, sense una data límit, el període d'acceptació de preinscripcions.

més informació »

Cursos gratuïts del mòdul formatiu del certificat de professionalitat

A Barcelona, Cornellà de Llobregat, Lleida i Tarragona

més informació »

CCOO ofereix a la seva afiliació certificats de professionalitat d'atenció sociosanitària

Exclusiu per a afiliats

més informació »

Cursos subvencionats dirigits a professionals dels sectors privat, concertat, oficines de farmàcia i dependència

Termini de presinscripcions de l'11 de novembre fins al 14 de desembre de 2013.

més informació »

CCOO reclamarà novament a la Mesa General de Negociació d'Empleats Públics de la Generalitat la recuperació dels drets suprimits en els darrers anys

El sindicat CCOO acudirà demà, divendres dia 25 d'octubre, a les 10 h, a la Sala Noble situada a la 1a. planta del Departament d'Empresa i Ocupació (carrer Sepúlveda, 148-150) a la reunió de la Mesa General de Negociació dels Empleats Públics de la Generalitat de Catalunya, a demanar l'establiment d'un calendari per recuperar els drets arrabassats, aquests últims anys.

més informació »

Curs intensiu per a la preparació de l'examen d'infermeria geriàtrica

CCOO privilegia la seva afiliació.

més informació »

Puja la nota de tall en les proves d'accés a la formació sanitària especialitzada en la convocatòria 2013-2014

El Ministeri de Sanitat, Serveis Socials i Igualtat informa sobre modificacions en les ordres de convocatòria de les proves d'accés a la formació sanitària especialitzada (FSE) de 2013-2014.

més informació »

Curs de formació específic per a l'accés als cicles formatius de grau mitjà

Aquests estudis permeten, a les persones que el superen, l'accés directe als cicles de grau mitjà de formació professional inicial.

més informació »

Vine a estudiar amb nosaltres!

Preinscripció del 20 al 28 de juny del 2013

8è Màster en Assistència Integral en Urgències i Emergències

Des de l'Institut d'Estudis Mèdics (IEM) us fem arribar la informació del 8è Màster en Assistència Integral en Urgències i Emergències, per a medicina i infermeria, de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i la Universidade do Porto (UP).

més informació »

Cursos gratuïts per al personal de l'Institut Català de la Salut (ICS) - AFEDAP 2013

Data de preinscripció fins al 31 de maig de 2013

més informació »

CCOO subvenciona cursos para premiar la fidelidad de su afiliación

CCOO (FSS-CCOO) sigue priorizando la formación como un objeto y una necesidad para su afiliación

1r Congrés virtual per Tècnics en Cures Auxiliars d' Infermeria

Comunicacions al congrés: ¡La teva oportunitat!

més informació »

La Federació de Sanitat de CCOO premia a la seva afiliació amb una oferta especial en els cursos per a la prova d'accés a les places EIR

La Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO (FSS-CCOO), ha millorat l'acord signat amb el Grup CTO, per oferir en exclusiu a la seva afiliació una gran oferta per a la preparació de la prova d'accés a les places d'Infermeria Interna Resident.

més informació »

Curs privat de programació d'aplicacions per a mòbil

La Fundació Paco Puerto organitza un curs privat de programació d'aplicacions per a mòbil android a Barcelona.

més informació »

INSCRIPCIONS - Primer congrés virtual per Tècnics en Cures Auxiliars d' Infermeria

Ja pots inscriure't al primer congrés virtual per auxiliars d'infermeria. S'obre el termini d'inscripció per a participar en aquesta trobada virtual pionera, que es presenta amb el nom de "Atenció Integral del Tècnic en Cures Auxiliars d'Infermeria (TCAI) al Pacient: Cuidant Vides".

més informació »

L'1 de novembre s'obre el termini d'inscripció als cursos subvencionats del sector privat i concertat, farmàcia, dependencia

La Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO informa del termini per a la inscripció als cursos gratuïts 2012 dirigits a professionals de l'àmbit sanitari i sociosanitari privat i concertat, oficines de farmàcia, dependència i/o ajuda a domicili.

més informació »

El Ministeri de Sanitat publica la convocatòria per a l'accés a la formació especialitzada per a personal Facultatiu i Diplomades d'Infermeria

Convocatòria per accedir a una plaça de formació sanitària especialitzada pel pròxim any. L'oferta és de 6.389 places per metges i de 963 per Infermeria. Sol·licituts del 25 de setembre al 4 d'octubre.

Nova convocatòria del Servei de Salut de la Comunitat de Madrid

CONVOCATÒRIES: Diplomades/ts d'Infermeria, Llevadors/es, Metge/ssa de Família i Metge/ssa de Pediatria

més informació »

Cursos de preparació per l'accès a les especialitats d'infermeria

INFERMERA INTERNA RESIDENT - podeu consultar més informació, preinscripció, cartell publicitari, seguint l'enllaç.

Cursos per a persones afiliades a la Federació de Sanitat

La Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya us ofereix un pla de formació subvencionat per agrair la fidelitat de les persones afiliades.

Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya | Avís legal | RSS |

CCOO de España   CCOO de Catalunya   Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios