Assessorament sindical

L'assessorament té tres nivells diferenciats:
  1. Assessorament individual a treballadors (afiliats i no-afiliats)
  2. Assessorament col•lectiu a delegats, seccions sindicals i comitès d'empresa.
  3. Assessorament col•lectiu a sectors i territoris

El primer nivell és el que es fa per part dels assessors individuals distribuïts al llarg de tot el territori, mitjançant reserva de dia i hora. En aquest nivell el no-afiliat ha de pagar unes tarifes per cada servei que demani (veieu taula annexa), el afiliat no paga.

En l'hipotètic cas que pel tema o per petició del demandant d'assessorament calgui una derivació als advocats del Gabinet Tècnic i Jurídic (GTJ) de la CONC (decisió que recau en l'assessor), serà l'assessor el que ho faci demanant dia i hora al GTJ. L'assessorament per part dels advocats del GTJ està subjecte a d'altres taules d'honoraris en funció del tema, distintes fases administratives, etc.

L'accés als advocats del GTJ, tant pels afiliats com pels no-afiliats, mai es podrà produir sense haver passat per assessorament individual.

Les demandes d'assessorament del segon sempre seran ateses pels respectius sindicalistes actius dels sectors corresponents. Pel que fa al tercer nivell, aquestes seran ateses per la Secretaria d'Acció Sindical.

CCOO de España   CCOO de Catalunya   Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios