Actualitat

Aquest 1 de maig la Federació de Sanitat de CCOO també reivindicarem el Conveni Català de Geriatria

Reivindicarem la nostra lluita també per aconseguir un conveni català de geriatria

més informació »

CCOO considera inacceptable que els representants de la plantilla no siguin a les negociacions sobre el futur de l'Hospital General de Catalunya

Avui mateix, dijous 20 d'abril, ens hem assabentat per la premsa del comunicat emès per la mateixa conselleria, sobre les converses que estan mantenint el Departament de Salut i la direcció de l'Hospital General de Catalunya.

més informació »

CCOO, sindicat majoritari, aposta per la construcció del nou Hospital Trueta a la ciutat de Girona

Davant la roda de premsa d'avui dia 20 d'abril de 2017 de l'Alcaldia de Girona en la qual s'han mostrat partidaris de mantenir el nou Trueta a la ciutat de Girona, i concretant amb l‘oferiment de 100.000 m2 per a la construcció d'un nou Hospital Dr. Josep Trueta i Campus de Ciències de la Salut a la zona de Domeny, CCOO vol manifestar el seu total acord amb aquest oferiment, ja que és el que sempre hem defensat.

Reunió de la Mesa General de la Funció Pública

Dilluns, 10 d'abril, a les 10.30 hores del migdia, CCOO assistirà a una nova reunió de la Mesa General de la Funció Pública que es realitzarà a la seu del Departament d'Empresa i Coneixement de la Generalitat del c/Sepúlveda, 148-150, Barcelona.

més informació »

CCOO urgeix al Govern de la Generalitat la negociació d'oferta pública d'ocupació

45.000 places en els propers tres anys.

més informació »

Carta de salutació de la nova Secretària General de la Federació de Sanitat, Ana Rosa Sevillano Palma.

El passat dia 16 de març de 2017 es va celebrar l'XI congrés de la Federació de Sanitat on vaig ser escollida com a Secretària General. Les afiliades i afiliats m'heu atorgat la confiança com a màxima responsable de la Federació de Sanitat de Catalunya, lloc des del que treballaré per a totes i tots vosaltres fins el proper congrés.

més informació »

CCOO exigeix al Govern de la Generalitat la convocatòria d'oferta pública d'ocupació per reduir la temporalitat i recuperar les plantilles d'abans del 2012

Proposta urgent de negociació.

Onzè congrés de la Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya

Demà dijous, 16 de març, a les 10.00 hores, a la seu del sindicat a Cornellà.

Actes amb motiu del 8 de Març, Dia Internacional de les Dones

Un any més, la Secretaria de la Dona i Cohesió Social de CCOO prepara els actes del 8 de Març, Dia Internacional de les Dones.

més informació »

CCOO de Sanitat estudiarà més mobilitzacions al Grup Quirón davant l'incompliment del conveni col·lectiu sectorial per part de l'empresa

Comunicat de premsa de la Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya davant el conflicte laboral en el Grup Quirón

Altres notícies »