Actualitat

Ja et pots inscriure a la segona edició del I Congrés d'Infermeria de CCOO i presentar les teves comunicacions

congrés infermeria virtual

més informació »

CCOO diu no al xantatge del govern

Avui, 20 de juliol ha finalitzat sense acord la Mesa general de negociació de les condicions laborals dels empleats i empleades públiques de la Generalitat de Catalunya.

més informació »

CCOO assisteix a la reunió de la Mesa general de negociació dels empleats de la Generalitat

Demà divendres, 20 de juliol, a les 10 hores, a Via Laietana, 26, de Barcelona.

més informació »

CCOO de l'Hospital Josep Trueta de Girona reclama un increment de personal per atendre el nou servei d'urgències

Per una assistència òptima.

més informació »

Manca de personal mèdic a medicina interna per a la cobertura de les vacances a l'Hospital Universitari de Santa Maria de Lleida

Ràtio insuficient per atendre els pacients.

més informació »

CCOO de Catalunya s'ha entrevistat amb Jordi Puigneró, conseller de Polítiques Digitals i Administració Pública de la Generalitat

Urgència de la recuperació de salaris i condicions per als treballadors i treballadores dels serveis públics, començant pel retorn de les pagues retingudes el 2013 i el 2014; cal una llei de la funció pública a Catalunya i una veritable política de personal.

més informació »

CCOO vol que es visibilitzi i apoderi la professió

Dia Internacional de les TCAI

més informació »

CCOO ja disposem del temari transversal de les properes oposicions a l'ICS

Temari transversal únic per a totes les categories de les oposicions a l'ICS

més informació »

CCOO arriba a un acord amb Televida, Servicios Sociosanitarios, SLU, i desconvoca la vaga

Després d'una mediació al Departament de Treball de la Generalitat de Catalunya.

més informació »

CCOO de Sanitat de Lleida demana al delegat territorial de Salut que analitzi les ràtios de personal del centre sociosanitari Jaume Nadal Meroles

Hospital situat a Lleida.

més informació »

CCOO suspèn la vaga de l'empresa de teleassistència Televida

La Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya i el Comitè de Vaga de l'empresa Televida Servicios Sociosanitarios SLU, han desconvocat la vaga, en espera de la mediació que es produirà el proper dilluns dia 9 de juliol, a les 11 hores, al Departament de Treball de la Generalitat de Catalunya.

més informació »

CCOO reclama a la consellera de Salut, Alba Vergés, acabar amb les llistes d'espera i millorar les condicions laborals del personal sanitari que es troba a límit en el seu esforç

En la reunió que està tenint lloc aquesta tarda.

més informació »

Reunió de CCOO de Catalunya amb Alba Vergés, consellera de Salut de la Generalitat

Demà dimecres, 4 de juliol, a les 16.00 hores, al Departament de Salut (Travessera de les Corts, 131, Barcelona).

Vaga indefinida a Televida Servicios Sociosanitarios

Concentracions a partir de demà dimarts, 3 de juliol

més informació »

CCOO convoca vaga indefinida al sector de la teleassistència de Catalunya a partir del 3 de juliol

El comitè d'empresa de Televida, sector teleassistència de Catalunya, ha convocat una vaga indefinida per al proper dia 3 de juliol de 2018, arran de diversos motius: males condicions laborals (salaris molt baixos, ritmes desorbitats que està comportant l'obertura d'expedients disciplinaris dels professionals, acomiadaments en alguns casos), empitjoraments de la qualitat del servei des de l'any 2013, pèrdua de personal

més informació »

CCOO organitza la jornada "Dret a la salut i model sanitari públic. Recuperar, millorar, avançar"

Es farà demà a la sala d'actes de la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa), amb la presentació a càrrec de M. Àngels Rodríguez, responsable de Comunicació de la Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya; la taula rodona (10.20 hores) “Sanitat pública i d'accés universal. Quin model cal i quines inversions són necessàries?”, i treball en grups (12.00 hores). Després de les conclusions (13.00 hores), es farà la cloenda (13.30 hores) amb Alba Vergés, consellera de Salut de la Generalitat de Catalunya; Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, i Ana Rosa Sevillano, secretària general de la Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya.

Altres notícies »

Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya | Avís legal | RSS |

CCOO de España   CCOO de Catalunya   Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios