ACORDS MESA GENERAL DE LA FUNCIÓ PÚBLICA 16.06.2017

Els dos acords signats suposen reduir l'índex de la temporalitat, l'estabilització de les plantilles, la incorporació de nous supòsits d'IT on es cobra el 100% de les retribucions i l'inici del retorn de la paga del 2013.

més informació »

CCOO participa en la signatura de ratificació dels acords de la Mesa General de la Funció Pública

Demà divendres, 23 de juny, a les 10.00 hores, a la Via Laietana, 26, de Barcelona.

més informació »

CCOO destaca la seva satisfacció per la signatura de dos acords a la Mesa General de Negociació del Personal de la Generalitat

Per l'Acord de reducció de la temporalitat, l'estabilització de l'ocupació i la consolidació de llocs de treball. Es tracta del primer gran acord en molts anys per la reducció de la temporalitat i per l'estabilització i la consolidació de les plantilles. Aquest acord ha de permetre, en un termini de 3 anys, reduir la taxa de temporalitat en l'ocupació a l'Administració de la Generalitat fins al 8%. Actualment estem en taxes superior al 30%.

més informació »

CCOO participarà a la manifestació que organitza el Fòrum Social del Baix Llobregat sota el lema "La salut és un dret i el volem exercir"

Començarà demà dimecres, 14 de juny, a les 18.00 hores a l'Hospital Moisès Broggi de Sant Joan Despí i acabarà al CUAP de Sant Ildefons de Cornellà.

1r CONGRÉS VIRTUAL D'INFERMERIA ORGANITZAT PER CCOO

CCOO organitza el 1r Congrés Virtual per a Infermeria

EN DEFENSA DE LA SANITAT PÚBLICA

Volem el nou Trueta amb el personal i l'estructura sanitàtaria que garanteixi uns serveis sanitaris de qualitat per a les comarques gironines

més informació »

CCOO diu no a l'avantprojecte de llei de fórmules de gestió de l'assistència sanitària

Alerta sobre intromissió d'interessos privats que poden incidir en la prestació del servei.

més informació »

La Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya dona suport a les delegades, delegats i Comitè d'Empresa de l''Hospital del Mar en la seva denúncia de manca de personal a les noves instal·lacions

Aquest matí, a les 11 hores, a l'entrada de les noves urgències de l'Hospital del Mar, els delegats i delegades de CCOO a l'Hospital del Mar, com a part del comitè d'empresa faran una denúncia pública com a conseqüència de la manca de personal que té el centre sanitari a les noves instal·lacions, mitjançant la convocatòria d'una roda de premsa.

més informació »

CCOO celebra un acte commemoratiu del Dia Internacional d'Acció per la Salut de les Dones

Dilluns, 29 de maig, a les 12 hores, a la seu del sindicat a Barcelona.

més informació »

CCOO obtè 13 delegades i delegats a l'Institut d'Investigació Ciències de la Salut Germans Trias i Pujol

La totalitat del comitè d'empresa passa a ser de CCOO

més informació »

Valoració de CCOO vers la sentència del TSJC sobre l'increment de l'1% del sector públic SISCAT 2016

CCOO no està d'acord amb aquesta sentència i anunciem que presentarem recurs de cassació davant la Sala Social del Tribunal Suprem. CCOO cada cop esta més convençuda que cal negociar un nou conveni col·lectiu per la sanitat concertada (SISCAT) a fi de millorar les condicions econòmiques i de treball del conjunt dels treballadors afectats.

més informació »

CCOO insta el Govern de la Generalitat a complir la moció del Parlament de Catalunya i retornar als seus treballadors i treballadores els diners i altres drets que encara els deu

El Parlament de Catalunya va aprovar ahir una moció per instar el Govern a retornar als empleats i empleades públiques de la Generalitat les pagues extres dels anys 2013 i 2014 que encara els deu. La del 2013 durant el proper any 2018 i la del 2014 durant el primer trimestre del 2019.

CONCENTRACIÓ DEL SEM DAVANT CATSALUT

CCOO al SEM van sortir molt decebuts de la reunió i valoraran l'organització de noves mobilitzacions amb la finalitat d'aconseguir que s'acompleixin els acords assolits en la signatura del conveni vigent, entre els quals hi ha la convocatòria de totes aquestes places que va ser un punt innegociable.

CONCENTRACIÓ DEL SEM DAVANT DEL CATSALUT

CCOO al SEM van sortir molt decebuts de la reunió i valoraran l'organització de noves mobilitzacions amb la finalitat d'aconseguir que s'acompleixin els acords assolits en la signatura del seu vigent conveni, entre els que la convocatòria de totes aquestes places va ésser un punt innegociable.

més informació »

CCOO reclama més visibilitat i representació del sector de la infermeria

Dia Internacional de la Infermeria.

Dia Internacional de la Infermeria, el 12 de maig de 2017

CCOO insistim que és necessari fer una aposta ferma per la professió infermera.

més informació »

La Federació de Sanitat de CCOO manifestem a la Mesa Sectorial de l'ICS la seva discomformitat amb l'oferta pública d'ocupació

L'oferta pública no respon a les necessitats reals dels professionals de l'ICS.

Eleccions sindicals 2017 a GSS Hospital Sta Maria de Lleida

Els resultats han estat els següents.

més informació »

CCOO considerem que l'augment de tarifes del sector de la sanitat concertada també és insuficient

L'increment de tarifes al sector de la concertada és insuficient.

més informació »

CCOO considera que tant l'oferta pública d'ocupació com les noves interinitats a la sanitat són del tot insuficients

En relació al Pla per a l'estabilitat laboral anunciat per la Conselleria de Salut de Catalunya.

Altres notícies »

Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya | Avís legal | RSS |

CCOO de España   CCOO de Catalunya   Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios