Actualitat

CCOO i UGT de la sanitat privada convoquen nova concentració de delegades i delegats en lluita per un conveni col·lectiu digne

Demà dimarts, 11 de desembre, a partir de les 13.30 hores, davant l'Hospital Quirónsalud de Barcelona (Plaça Alfons Comín, 5).

Reunió de mediació per la vaga del 12D del sector públic de la Generalitat

Avui dilluns, 10 de desembre, a les 16.15 hores, a la Direcció General de Relacions Laborals del c/Sepúlveda, 148, de Barcelona.

Campanya de difusió de la vaga del 12-D del sector públic de la Generalitat

Demà dimarts, 11 de desembre, “metrada” a Barcelona (Javier Pacheco serà a l'estació de Sants a partir de les 8.00 hores).

'Sector públic: recuperant drets robats', programa sindical de CCOO número 256

Programa sindical número 256 amb totes les raons de la vaga del sector públic del 12D.

més informació »

La Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya dona suport a les concentracions de la Marea Blanca Catalunya del proper dilluns, 10 de desembre

Contra els retards de les llistes d'espera.

més informació »

El Departament de Treball convoca aquesta tarda reunió de mediació del comitè de vaga davant la convocatòria del 12-D al sector públic de Catalunya

Els membres de CCOO i UGT del comitè de vaga de la convocatòria del 12-D, assistiran aquesta tarda a la reunió de mediació convocada pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya, reunió que començarà a les 16.30 hores a la seu d'aquest departament (carrer Sepúlveda 148-150, Barcelona).

més informació »

Resposta del gerent de GSS a la denúncia de CCOO i la UGT sobre les condicions laborals i d'atenció a Balàfia 1 i 2

El dia 23 d'octubre delegades del comitè d'empresa de les residències i les responsables de sector dels sindicats UGT i CCOO van denunciar per enèsima vegada, davant del nou gerent de Gestió de Serveis Sanitaris (GSS), la situació de precarietat que viuen els avis i les treballadores.

més informació »

Concentració del sector públic davant el Parlament per reclamar les pagues i els drets retallats

Els àmbits del sector públic de CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya han convocat demà una nova mobilització per reclamar les pagues sostretes el 2013 i 2014, així com els altres drets retallats en els darrers anys als treballadores i les treballadores públics de Catalunya.

més informació »

El conseller Puigneró es compromet a fer una oferta seriosa pel retorn de les pagues

Després de l'assemblea celebrada avui a la seu de CCOO a Barcelona.

més informació »

CCOO celebra una assemblea de delegats i delegades del sector públic de la Generalitat, de cara a la vaga del 12-D

Demà divendres, 30 de novembre, a les 9.30 hores, a la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa).

més informació »

CCOO reclama al Govern de la Generalitat que no s'amagui davant la vaga convocada al sector públic el 12 de desembre

Manca de resposta.

més informació »

Mobilització de tots els sectors de la sanitat catalana

Els professionals i les professionals del sistema sanitari català no poden suplir, per més sobreesforç que facin i implicació personal que tinguin, els dèficits de la manca reiterada d'inversions, tant en infraestructures com en personal. Catalunya ha perdut més de 10.000 treballadores i treballadors de la sanitat des del 2012 i això, per una banda repercuteix directament en els usuaris i per altra en les condicions laborals.

més informació »

CCOO fa una crida a una mobilització de tots els sectors de la sanitat catalana, demà a Barcelona

Demà divendres, 23 de novembre, a les 10.30 hores, a la plaça de Sant Jaume.

més informació »

CCOO signa el II Conveni col·lectiu de treball dels hospitals d'aguts, centres d'atenció primària, centres sociosanitaris i centres de salut mental concertats amb el CatSalut

Signatura del conveni de la sanitat concertada.

més informació »

A CCOO ens mostrem satisfets per facilitar que els metges extracomunitaris puguin treballar a l'ICS, però recordem que portem un any i mig de retard

Després de l'Acord anunciat pel Govern de la Generalitat.

més informació »

CCOO signa preacord del II Conveni Col·lectiu de Treball dels Hospitals d'Aguts, Centres d'Atenció Primària, Centres Sociosanitaris i Centres de Salut Mental concertats amb el Servei Català de la Salut

Ahir dilluns 19 de novembre de 2018, CCOO en el marc de la Mesa Negociadora de II Conveni de la Sanitat Concertada, va signar un Preacord juntament amb els sindicats UGT i SATSE, a més de les patronals UCH, CAPS o ACES.

més informació »

CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya demanen reunió al President Quim Torra per desbloquejar la vaga del 12D al sector públic de la Generalitat

Carta al President.

més informació »

CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya han registrat la convocatòria de vaga al sector públic de la Generalitat

Prevista per al dimecres 12 de desembre de 2018.

més informació »

Concentració Clínica Sant Antoni de Barcelona contra els acomiadaments i la persecució sindical

persecució sindical a la Clínica Sant Antoni

més informació »

CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya registren dilluns la convocatòria de vaga al sector públic de la Generalitat

Dilluns, 19 de novembre, a les 9.30 hores, a la seu del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies del c. Sepúlveda, 148-150, de Barcelona.

més informació »

Nova concentració a la Clínica Sant Antoni de Barcelona contra els acomiadaments i la persecució sindical

Dilluns, 19 de novembre, a les 11 hores, al c. Sant Eloi, 6, de Barcelona.

més informació »

CCOO fa una crida a una mobilització de tots els sectors de la sanitat catalana el proper 23 de novembre de 2018

Perquè les retallades afecten a tota la societat i a la totalitat dels professionals que hi treballen.

més informació »

CCOO manifesta la seva disconformitat amb la implantació per part del Consorci Sanitari Integral (CSI) d'una taxa per a l'oferta de 209 llocs de treball

Atès que no es tracta d'un concurs-oposició a l'Administració pública.

més informació »

Els sindicats de la sanitat pública concertada convoquen una concentració per un conveni de recuperació

Nou posicionament conjunt dels sindicats de la Mesa de Negociació del II Conveni SISCAT (CCOO, UGT, SATSE i Metges de Catalunya).

més informació »

CCOO i UGT convoquen el 12 de desembre vaga general dels treballadors i treballadores dels serveis públics de la Generalitat

Els dos sindicats instem la resta de sindicats a sumar-se a les mobilitzacions conjuntes i a la convocatòria de vaga.

més informació »

Anunci del calendari conjunt de mobilitzacions del sector públic de la Generalitat

Dilluns, 12 de novembre, a les 11 hores, a la rambla del Raval, 29-35, de Barcelona, en roda de premsa.

I Congreso Internacional Enfermería Práctica Avanzada: Rol avanzado y seguridad

primer congrés d'infermeria internacional

Nova concentració de la sanitat privada demà, 6 de novembre

Després que els sindicats CCOO i UGT hàgim consensuat una plataforma unitària per al conveni col·lectiu de la sanitat privada (X Conveni col·lectiu d'establiments sanitaris d'hospitalització, assistència, consulta i laboratori d'anàlisis clíniques) la resposta de les patronals ha estat nul·la, motiu pel qual, CCOO i UGT convoquem una nova concentració de professionals del sector.

més informació »

El Govern presenta una proposta indigna de retorn de les pagues robades als empleats i empleades públics

A la Mesa General d'Empleades i Empleats Públics de la Generalitat de Catalunya, el Govern ha presentat una proposta indigna de recuperació de les pagues robades el 2013 i 2014. El Govern d'Artur Mas va ser molt ràpid per aplicar les polítiques de retallades i ara, el Govern de Quim Torra pretén que les pagues robades les acabem de recuperar al 2026. Tot un despropòsit i un insult a les persones que garantim els serveis públics per a la ciutadania de Catalunya.

més informació »

CCOO assistirà demà a la reunió de la Mesa General de Negociació del personal de la Generalitat

Concentració davant el Departament de Polítiques Digitals i Administració Pública a Barcelona (Via Laietana, 26).

més informació »

CCOO recorda al conseller Puigneró que no valen excuses en el retorn de les pagues extra al personal de la Generalitat

Reunió amb la ministra Meritxell Batet.

El mateix dia que CCOO es concentra davant del Palau de la Generalitat

El Govern fa efectiu l'increment retributiu pel 2018 i el cobrament del 100% en cas de baixa.

més informació »

Els sindicats de la sanitat privada convoquen una assemblea de delegades i delegats contra el tracte injust que reben els treballadors i les treballadores del sector

Posicionament conjunt de CCOO i UGT.

més informació »

CCOO denuncia l'estratègia dilatòria del Govern quan es tracta de recuperar drets i retribucions del personal de la Generalitat

Ja fa un mes de l'Acord de recuperació d'IT (incapacitat temporal).

Altres notícies »

Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya | Avís legal | RSS |

CCOO de España   CCOO de Catalunya   Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios