Actualitat

CCOO convoca una nova concentració del sector de geriatria demà divendres, 20 d'abril, a les 12 hores, a la plaça de Sant Jaume de Barcelona

El sindicat considera que la vellesa no ha de ser un negoci, i les professionals de la geriatria, tampoc.

més informació »

CCOO exigeix el pagament immediat del 20% de la paga extra de 2012 als treballadors i les treballadores de la Generalitat

Els lletrats del Parlament s'han pronunciat a favor de la validació pel Parlament del decret que ordena el pagament a les treballadores i els treballadors de la Generalitat de Catalunya del 20% que els falta per cobrar la paga extra de 2012.

més informació »

CCOO convoca una concentració i tancada a l'institut La Ferreria de Montcada per protestar per la clausura del cicle formatiu de Documentació Sanitària

La Federació d'Educació de CCOO vol denunciar que el Departament d'Educació té la intenció de tancar el Cicle Formatiu de Grau Superior (CFGS) de Documentació Sanitària a l'Institut d'Educació Secundària (INS) La Ferreria de Montcada i Reixac. CCOO va conèixer aquesta decisió en el si de la Junta de Personal.

més informació »

CCOO aposta per una assistència sanitària universal

Des de CCOO lamentem l'anunci del Govern espanyol del recurs d'inconstitucionalitat que va presentar el passat 23 de març contra la Llei catalana 9/2017 d'universalització de l'assistència sanitària amb càrrec a fons públics a través del Servei Català de la Salut.

més informació »

CCOO participa i dona suport a la Jornada Europea d'Acció contra la Privatització i la Mercantilització de la Salut

Concentració demà dissabte, 7 d'abril, a les 11.00 hores, a la Plaça de Sant Jaume de Barcelona.

més informació »

CCOO dona suport a les concentracions de treballadors i treballadores del Laboratori Doctores Zaragoza dels dies 20 i 21 de març

Com a conseqüència de l'anunci d'un ERO.

més informació »

CCOO acorda la recuperació d'ocupació, salaris i negociació col·lectiva en el sector públic

"Aquest acord suposa l'inici de la recuperació dels drets arrabassats a tres milions d'empleades i empleats públics, però seguirem exigint i mobilitzant-nos per recuperar absolutament tot el que han perdut amb l'excusa de la crisi".

Altres notícies »

Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya | Avís legal | RSS |

CCOO de España   CCOO de Catalunya   Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios