Actualitat

CCOO insta el Govern de la Generalitat a complir la moció del Parlament de Catalunya i retornar als seus treballadors i treballadores els diners i altres drets que encara els deu

El Parlament de Catalunya va aprovar ahir una moció per instar el Govern a retornar als empleats i empleades públiques de la Generalitat les pagues extres dels anys 2013 i 2014 que encara els deu. La del 2013 durant el proper any 2018 i la del 2014 durant el primer trimestre del 2019.

CONCENTRACIÓ DEL SEM DAVANT CATSALUT

CCOO al SEM van sortir molt decebuts de la reunió i valoraran l'organització de noves mobilitzacions amb la finalitat d'aconseguir que s'acompleixin els acords assolits en la signatura del conveni vigent, entre els quals hi ha la convocatòria de totes aquestes places que va ser un punt innegociable.

CONCENTRACIÓ DEL SEM DAVANT DEL CATSALUT

CCOO al SEM van sortir molt decebuts de la reunió i valoraran l'organització de noves mobilitzacions amb la finalitat d'aconseguir que s'acompleixin els acords assolits en la signatura del seu vigent conveni, entre els que la convocatòria de totes aquestes places va ésser un punt innegociable.

més informació »

CCOO reclama més visibilitat i representació del sector de la infermeria

Dia Internacional de la Infermeria.

Dia Internacional de la Infermeria, el 12 de maig de 2017

CCOO insistim que és necessari fer una aposta ferma per la professió infermera.

més informació »

La Federació de Sanitat de CCOO manifestem a la Mesa Sectorial de l'ICS la seva discomformitat amb l'oferta pública d'ocupació

L'oferta pública no respon a les necessitats reals dels professionals de l'ICS.

Eleccions sindicals 2017 a GSS Hospital Sta Maria de Lleida

Els resultats han estat els següents.

més informació »

CCOO considerem que l'augment de tarifes del sector de la sanitat concertada també és insuficient

L'increment de tarifes al sector de la concertada és insuficient.

més informació »

CCOO considera que tant l'oferta pública d'ocupació com les noves interinitats a la sanitat són del tot insuficients

En relació al Pla per a l'estabilitat laboral anunciat per la Conselleria de Salut de Catalunya.

més informació »

CCOO exigeix al President de la Generalitat que garanteixi la seguretat jurídica dels treballadors i treballadores públics

Davant les declaracions del diputat Lluís Llach sobre l'obediència dels funcionaris a la Llei de Transitorietat Jurídica.

més informació »

Aquest 1 de Maig la Federació de Sanitat de CCOO també reivindicarem el Conveni català de geriatria

Reivindicarem la nostra lluita també per aconseguir un conveni català de geriatria

més informació »

CCOO considera inacceptable que els representants de la plantilla no siguin a les negociacions sobre el futur de l'Hospital General de Catalunya

Avui mateix, dijous 20 d'abril, ens hem assabentat per la premsa del comunicat emès per la mateixa conselleria, sobre les converses que estan mantenint el Departament de Salut i la direcció de l'Hospital General de Catalunya.

més informació »

CCOO, sindicat majoritari, aposta per la construcció del nou Hospital Trueta a la ciutat de Girona

Davant la roda de premsa d'avui dia 20 d'abril de 2017 de l'Alcaldia de Girona en la qual s'han mostrat partidaris de mantenir el nou Trueta a la ciutat de Girona, i concretant amb l‘oferiment de 100.000 m2 per a la construcció d'un nou Hospital Dr. Josep Trueta i Campus de Ciències de la Salut a la zona de Domeny, CCOO vol manifestar el seu total acord amb aquest oferiment, ja que és el que sempre hem defensat.

Reunió de la Mesa General de la Funció Pública

Dilluns, 10 d'abril, a les 10.30 hores del migdia, CCOO assistirà a una nova reunió de la Mesa General de la Funció Pública que es realitzarà a la seu del Departament d'Empresa i Coneixement de la Generalitat del c/Sepúlveda, 148-150, Barcelona.

més informació »

CCOO urgeix al Govern de la Generalitat la negociació d'oferta pública d'ocupació

45.000 places en els propers tres anys.

Altres notícies »

Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya | Avís legal | RSS |

CCOO de España   CCOO de Catalunya   Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios