Actualitat

CCOO denuncia l'estratègia dilatòria del Govern quan es tracta de recuperar drets i retribucions del personal de la Generalitat

Ja fa un mes de l'Acord de recuperació d'IT (incapacitat temporal).

més informació »

Els sindicats de la sanitat pública concertada convoquen una concentració contra el tracte injust que reben els treballadors i les treballadores d'aquest sector

Convoquem a les delegades i delegats dels nostres sindicats, així com a qualsevol company/a que ens vulgui donar suport, a la CONCENTRACIÓ que tindrà lloc demà, 9 d'octubre, a les 11.00 hores al davant del Departament de Salut (Travessera de les Corts, 131, Pavelló Ave Maria, Barcelona) per mostrar el nostre rebuig al tracte injust que rebem les treballadores i treballadors de la sanitat pública concertada.

Reunió de la Mesa General de Negociació dels Empleats Públics de la Generalitat

El proper dilluns, dia 8 d'octubre, a les 12.30 hores, al c/ Rivadeneyra, 6, de Barcelona.

més informació »

Es desencalla la negociació per a la concreció de l'increment salarial addicional del 0,2% per als empleats i empleades públics de la Generalitat

Pendent per al 2018.

més informació »

CCOO denuncia la situació insostenible del servei d'urgències a l'Hospital Universitari Mútua de Terrassa

Per col·lapse continu i males condicions laborals.

més informació »

Concentració a la Clínica Sant Antoni de Barcelona contra els acomiadaments i la persecució sindical

Demà dimarts, 2 d'octubre, a les 11.00 hores, al c/ Sant Eloi, 6, de Barcelona.

més informació »

Els sindicats de la sanitat pública concertada convoquen mobilitzacions contra el tracte injust que reben els treballadors i les treballadores d'aquest sector

Posicionament conjunt dels sindicats de la Mesa de Negociació del II Conveni SISCAT (CCOO, UGT, SATSE i Metges de Catalunya).

més informació »

CCOO assisteix a la cimera "Construïm la salut del futur" convocada pel Departament de Salut de la Generalitat

Primer fòrum de diàleg professional, amb la consellera Alba Vergés.

més informació »

CCOO signa l'acord que possibilita l'increment retributiu de 2018 i cobrar el 100% del salari en tots els casos de baixa per IT al personal de la Generalitat

En la reunió d'avui de la Mesa General de Negociació dels Empleats Públics de la Generalitat, CCOO ha signat l'acord a què s'ha arribat per fer efectiu l'increment salarial del 2018 i que possibilita, a més, cobrar el 100% del salari en tots els casos de baixa per IT.

més informació »

CCOO assistirà demà a la reunió de la Mesa General de Negociació de la Generalitat i convoca concentració de delegats i delegades

Demà dimarts 18 d'octubre, coincidint amb la reunió de la Mesa General de Negociació dels Empleats Públics de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, CCOO ha convocat concentració de delegats i delegades sindicals de la Generalitat

'Recerca sota mínims', programa núm. 253 de CCOO a Televisió de Catalunya