Situació límit al servei d'urgències de l'hospital de Granollers

La Direcció de l' HGG s'ha vist obligada, degut a les pressions rebudes tant a nivell assistencial, com sindical, com per part dels treballadors del servei d'urgències, a obrir un nou espai anomenat UAT 3 (Unitat de trànsit 3), per tal d'encabir un volum molt més elevat de pacients del que s'havia inicialment previst. Aquest espai, utilitzat per pacients que estan en espera de llit, s'ha habilitat a última hora, sense els recursos necessaris i de manera provisional i intermitent, motiu pel qual es col·lapsa contínuament el servei

més informació »

CCOO desconvoca la concentració de treballadors i treballadores del Laboratori Dres. Zaragoza després que l'empresa hagi pagat les nòmines de gener

Després de la denuncia pública feta ahir pels representants de la plantilla per l'impagament del 50% de les nòmines de gener, la direcció va decidir realitzar l'ingrés del salari que devia als seus treballadors.

més informació »

CCOO convoca concentració de treballadors i treballadores del Laboratori Dres. Zaragoza per impagament de les nòmines de gener

El Laboratori Dres. Zaragoza, empresa situada dins l'edifici de la Clínica Delfos, és una empresa que té en plantilla uns 24 professionals. El passat 30 de gener de 2018, reben una informació per part de l'empresa via correu electrònic, que per temes relacionats amb la Tresoreria General, només veurien ingressada la meitat de les seves nòmines, sense més explicació ni justificació.

més informació »

CCOO denuncia incompliments dels acords a la Fundació Casa Asil de Sant Andreu del Palomar

La Fundació Casa Asil de Sant Andreu del Palomar de Barcelona, és una Fundació Privada fundada l'any 1865, que com a activitat a part de serveis d'educació a infants i a joves, ofereix atenció a les persones grans des del seu origen, i és en aquesta activitat on hi ha l'origen dels conflictes laborals.

més informació »

CCOO denuncia la inacció de Televida en la protecció de la salut de les seves treballadores i treballadors del centre de Barcelona

Casos de lipoatròfia semicircular a l'edifici del carrer Llacuna, 161.

més informació »

CCOO considera que la direcció de l'Hospital Universitari Sant Joan de Reus no ha gestionat bé el contagi amb sarna dels seus professionals

Després de l'increment dels número de contagis d'escabiosis (sarna) que s'han produït entre els treballadors i treballadores a l'Hospital Universitari Sant Joan de Reus, que a dia d'avui ascendeixen a 36, la Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya considera que no s'ha actuat amb la diligència necessària per evitar el creixement exponencial dels mateixos.

més informació »

Mobilitzacions contra els retards a les llistes d'espera a la sanitat

Demà dijous, 25 de gener, davant diferents hospitals catalans, convocades per Marea Blanca Catalunya i CAS.

més informació »

La Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya dona suport a les mobilitzacions de la Marea Blanca Catalunya i CAS

Dijous, 25 de gener, jornada de mobilitzacions contra els retards a les llistes d'espera.

més informació »

CCOO donem suport a les mobilitzacions de la Marea Blanca Catalunya i CAS el proper 25 de gener del 2018

Jornada de concentracions en contra de les llistes d'espera en suport a Marea Blanca i CAS

més informació »

CCOO recorda el compromís de la Generalitat de pagar als seus treballadors i treballadores el 20,32% pendent de la paga extra de l'any 2012 durant el primer trimestre del 2018

CCOO ha recordat a l'Administració de la Generalitat el compromís adquirit de retornar als seus treballadors i treballadores el 20,32% que resta pendent de la paga de l'any 2012, que els ha anat retornant amb comptagotes des del darrer trimestre de 2016.

més informació »

Concentració i lliurament de carbó del Sector de Geriatria per denunciar la passivitat de la Generalitat

Dilluns 8 de gener, a les 12.30 hores, davant de la Direcció General de Relacions Laborals i Qualitat en el Treball (c/ Sepúlveda, 148-150, Barcelona).

més informació »

CCOO reitera i denuncia un cop més que l'origen del col·lapse a les urgències són les retallades en salut

Efectes de l'arribada de la grip.

Altres notícies »

Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya | Avís legal | RSS |

CCOO de España   CCOO de Catalunya   Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios