CCOO organitza la jornada “Responsabilitat social de l’empresa i inversió socialment responsable”

Demà dimarts, 2 de desembre, a les 9.15 h, a la seu del sindicat a Barcelona

La Secretaria d’Acció Sindical i Política Sectorial de CCOO de Catalunya organitza demà dimarts, 2 de desembre, a partir de les 9.15 h i fins les 14.15 h, a la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, sala d’actes), la jornada “Responsabilitat social de l’empresa i inversió socialment responsable”, que pretén posar en relació la Responsabilitat Social de l’Empresa (RSE) i la inversió social responsable als fons de pensions del sistema d’ocupació.

Després de la salutació inicial (9.15 h), a càrrec de José Cachinero, secretari d’Acció Sindical i Política Sectorial de CCOO de Catalunya, hi haurà dues conferències, després de les quals es farà taula rodona: la primera (9.30 h), sobre RSE, amb el ponent Pablo García Valdecasas, cap d’àrea d’RSE al Ministerio de Empleo y Seguridad Social, i la segona (11.45 h), sobre inversió socialment responsable als plans de pensions d’ocupació, amb el ponent Francisco Javier Garayoa, director d’SPAINSIF, Foro Español de Inversión Socialmente Responsable. Finalment, Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, farà la cloenda de la jornada (13.15 h).

El programa es pot consultar a internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 1 de desembre de 2014