format impressió |  contrast

Fax. 934.812.770
sseliva@ccoo.cat
com accedir-hi?

Seminari formatiu per a responsables en l'àmbit de la responsabilitat social de les empreses i les persones treballadores autònomes.

Formació per a responsables en RS

L’objectiu principal del seminari formatiu és millorar la formació d’aquelles persones representatives d’entitats que treballen en l’àmbit de la responsabilitat social (RS), així com dinamitzar el diàleg i les sinèrgies entre les mateixes.El seminari abordarà la RS des de la perspectiva de l’empresa i de les associacions sindicals, i es mostraran exemples de pràctiques de RS i de casos en què el diàleg social hagi promogut l’èxit d’aquestes accions.Aquest seminari s’emmarca en la convocatòria del Ministerio de Empleo y Seguridad Social a través de l’Ordre ESS/1743/2012 que promou accions per a fomentar la responsabilitat social de les empreses i els treballadors autònoms. Amb aquest objectiu, les organitzacions PIMEC, CCOO i UGT, amb la col·laboració del Consell de Relacions Laborals de la Generalitat de Catalunya, es complauen a convidar-lo/la a aquest seminari formatiu totalment gratuït que tindrà lloc el proper 23 d’octubre a Barcelona.

Programa seminari formatiu RS

18/10/2012